۰

معرفی و بررسی اپلیکیشن اسنپ

بازدید 1199

اگر از ساکنین شهر تهران و یا حداقل مدت زمان محدودی را در این کلان شهر گذرانده باشید، به خوبی می‌دانید که در بیشتر اوقات جابه‌جایی در شهر بدون استفاده از وسایل حمل و نقل شخصی یا عمومی امری غیرممکن است. خطوط مترو، اتوبوس و تاکسی از پراستفاده‌ترین و محبوب‌ترین وسایل حمل و نقل عمومی در تهران هستند اما محدودیت مکانی آن‌ها گاهی ما را مجبور به استفاده از آژانس و یا تاکسی‌های تلفنی می‌کند. اما مشکل دیگری همچنان پا برجاست؛ برای استفاده از این دسته از وسایل حمل و نقل نیز باید شماره اشتراکی داشته و یا از مکانی با تلفن ثابت با آن‌ها تماس بگیرید. شرکتی نرم‌افزاری متوجه این مشکل شد و تصمیم گرفت تا با الگوبرداری از برنامه خارجی Uber، اپلیکیشنی برای حل این مشکل طراحی نماید.
sn3
 sn1
نتیجه تلاش و فکر آن‌ها، اسنپ است. اپلیکیشنی که این امکان را برای شما به فراهم می‌آورد تا در هر موقعیتی که باشید اتومبیل و راننده‌ای را برای رسیدن به مقصد دلخواه کرایه کنید. با باز شدن برنامه، نقشه‌ تهران زیر انگشتان دست شما قرار می‌گیرد. با جابه‌جایی نقشه می‌توانید نقطه‌ای را به عنوان “مبدا” انتخاب کرده و یا با استفاده از GPS تلفن هوشمند خود، مکان فعلی‌تان را برای راننده مشخص نمایید. پس از انتخاب نقطه مبدا، برنامه از شما می‌خواهد تا نقطه دیگری را به عنوان مقصد به برنامه نشان دهید. برای انتخاب مبدا و مقصد علاوه بر حرکت روی نقشه، می‌توانید از قابلیت جستجو نرم‌افزار نیز بهره ببرید. در آخر پس از انتخاب نقطه مقصد، برنامه با در نظر گرفتن مسافت، کرایه سفر شما را مشخص می‌کند که برای پرداخت آن می‌توانید حتی از اعتبار اکانت خود و شارژ کردن آن استفاده نمایید. با تایید سفر، اسنپ نزدیک‌ترین خودرو و اطلاعات آن را به شما نمایش می‌دهد. این اطلاعات شامل نام و نام خانوادگی راننده، مدل اتومبیل و مشخصات آن می‌شود. البته همچنان کاربر توانایی آن را دارد که سفر خود را لغو کند. در صورت تایید کامل سفر، پیامکی شامل اطلاعات تکمیلی به شما ارسال خواهد شد. یکی از نکات جالب اسنپ آن است که در انتهای سفر و رسیدن به مقصد، می‌توانید با استفاده از اپلیکیشن به راننده خود امتیاز دهید تا اسنپ بتواند ارزیابی بهتری از رانندگان خود داشته باشد. اسنپ همچنین لیست تمامی سفر‌های صورت گرفته و گردش حساب‌تان را در اختیار شما می‌گذارد.

اسنپ در حال حاضر تنها در شهر تهران فعال است، شهری که احتمالاً بیشترین نیاز را هم به همچین اپلیکیشنی دارد. اسنپ با وجود آن که از مشکلاتی چون چون تاخیر در لود شدن نقشه و لزوم استفاده از اینترنت، رنج می‌برد اما با بهره‌گیری از رابط کاربری ساده و ارایه امکانات مناسب خود را به اپلیکیشنی کاربردی و مفید برای ساکنین شهر تهران تبدیل کرده است. امیدواریم که در آینده مشکلات ریز و درشت برنامه رفع شده و اسنپ به شهر‌های دیگر ایران نیز قدم بگذارد. برای دانلود آخرین نسخه اپلیکیشن اسنپ، می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید.

دانلود از کافه بازار

 

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.