۰

لپ تاپ ایسر v3

بازدید 1088

سیستم لپ تاپ ایسر v3 که با نام Acer Aspire V3 بین کاربران و البته به طور فنی شناخته شده است یکی از لپ تاپ های ۱۵٫۶ اینچی است که توانسته کاربران زیادی را به خود جذب کند.

 

لپ تاپ ایسر v3

این سیستم در ابعاد مناسب ۳۸۲  × ۲۵۳ × ۳۳٫۲ میلی‌متر و با وزن ۲٫۶ کیلوگرم طراحی شده است. این لپ تاپ از نظر اندازه مناسب و بزرگ طراحی شده است.

از نظر پردازنده ایسر از یک پردازنده ی نسل ۴ اینتل در آن استفاده کرده است. این پردازنده Core i7، در واقع، با فرکانسی در محدوده ی ۲٫۳GHz 3.3 GHz به پردازش داده ها می پردازد. از نظر سخت افزاری و پردازنده این سیستم بسیار عالی است.

لپ تاپ ایسر v3

میزان حافظه رم این سیستم ۸ گیگابایت در نظر گرفته شده است اما حافظه داخلی از نوع Serial ATA 5400RPM بوده و به میزان ۷۵۰ گیگابایت فضا دارد. پردازنده ی گرافیکی این سیستم NVIDIA GeForce GT 640M DDR3 VRAM است که حدود دو گیگابایت به این پردازنده فضا اختصاص داده شده است.

لپ تاپ ایسر v3

رزولوشن نمایشگر ۱۳۶۶×۷۶۸ پیکسل می باشد.

سیستم دارای طرح تمام پلاستیک است و بسیار زیباست. از طرفی بین استراحت گاه دست و نمایشگر یک روکش نقره ای مات قرار داده شده است که بلندگوها هم در همین محل تعبیه شده اند. این لپ تاپ در میان لپ تاپ های ایسر پرچم دار است.

لپ تاپ ایسر v3

پشت نمایشگر از پلاستیک براق مشکی پوشیده شده است. البته اثر انگشت بر پشت نمایشگر بسیار واضح است.

از نظر نمایشگر شما می توانید در هر زاویه ای تمام محتویات صفحه را با رنگ عالی و دقت خوب مشاهده کنید اما براق بودن نمایشگر موجب می شود در فضای باز نتوانید از آن به خوبی استفاده کنید.

لپ تاپ ایسر v3

پورت های این سیستم شامل خروجی‌های تصویری VGA و HDMI، پورت شبکه، کارت خوان SD و پورت‌های USB 2.0  و پورت USB 3.0 می شوند.

کلید های کیبرد هر کدام دارای قابلیت های ثانویه ای هستند که باید برای استفاده از آن ها همزمان از Fn نیز استفاده کرد.

لپ تاپ ایسر v3

با وجود تکنولوژی Dolby Home Theater، این سیستم دارای صدای بسیار واضح و خوبی است که می توانید آن را برای کاربرد های مختلف تنظیم کنید. البته این تنظیمات می تواند برای گیم بسیار کاربردی باشد.

لپ تاپ ایسر v3

باتری برای کار با این سیستم در کیفیت متوسط در نظر گرفته شده است. شما می توانید با این سیستم به وب گردی، بازی، تماشای فیلم و … بپردازید.

این سیستم یک لپتاپ بسیار مناسب با قیمت خوب است که می توان آن را یک سیستم مالتی مدیا خواند. رقبای اصلی این سیستم  Pavilion DV  از کمپانی HP و Inspiron 5520  از کمپانی Dell  می باشد.

لپ تاپ ایسر v3

سیستم خنک کننده ی این لپ تاپ بسیار کم صداست و کاربر و اطرافیان را مورد آزار قرار نمی دهد.

 

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.