۰

گلکسی سی۵ سامسونگ رسما معرفی شد: گوشی تمام فلزی با ۴ گیگابایت رم و ۳۳۵ دلار قیمت

بازدید 1138

سامسونگ امروز گوشی جدیدی از سری C خود با نام گلکسی سی ۵ را معرفی کرد، این گوشی دارای بدنه‌ی فلزی بوده و به چهار گیگابایت رم نیز مجهز شده اما تمرکز اصلی در آن دوربین این گوشی هوشمند است.

7681c38e-f68c-4d71-8448-d7cdf83a1b67

گلکسی سی ۵ به نمایشگری ۵.۲ اینچی با پنل AMOLED با رزولوشن Full HD مجهز شده است. دوربین اصلی این گوشی‌ ۱۶ مگاپیکسل و دوربین ثانویه‌ آن‌‌ها ۸ مگاپیکسل خواهد بود و هر دوی این دوربین‌ها دارای دیافراگم f/1.9 هستند.

قلب تپنده این دستگاه را پردازنده اسنپدراگون ۶۱۷ با هشت هسته پردازشی و فرکانس ۱.۵ گیگاهرتز است و Adreno 405 به عنوان پردازنده گرافیکی این دستگاه انتخاب شده است.

حافظه رم این دستگاه ۴ گیگابایت است و در کنار آن حافظه ذخیره سازی داخلی ۳۲ و ۶۴ گیگابایت وجود دارد. کاربران همچنین می‌توانند کارت‌های حافظه‌ای به حجم ۱۲۸ گیگابایت را به این دستگاه اضافه کنند.

این دستگاه به صورت پیش‌فرض از اندروید ۶.۰.۱ برخوردار است و شبکه‌های ارتباطی آن نیز ۴G LTE، ۳G، ۲G، بلوتوث، جی‌پی‌اس و یو‌اس‌بی است. این دستگاه تنها ۶.۷ میلی‌متر ضخامت دارد و وزن آن نیز تنها ۱۴۳ گرم است. باتری گلکسی سی ۵، ۲۶۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است.

این گوشی از ۲۸ خرداد ماه در چین و در چهار رنگ عرضه می‌شود. قیمت نسخه پایه با ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی ۳۳۵ دلار و قیمت نسخه‌ی ۶۴ گیگابایتی آن ۳۶۵ دلار خواهد بود.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.