۰

تلفن هوشمند LG Stylus 2 با قیمت «استثنایی» و بهره گیری از مارشملوی اندروید معرفی شد

بازدید 1038

تا چند روز دیگر کنگره جهانی موبایل در بارسلون اسپانیا برگزار می گردد و الجی هم طبق سنوات گذشته چند مدل تلفن هوشمند جدید را رونمایی خواهد کرد: براساس اخبار این شرکت کره ای در کنار پرچمدار G5 و سری X (از جمله اکس کم و اک اسکرین) قصد دارد امسال جانشین LG G Stylo (که با نام G4 Stylus شناخته می شود) هم معرفی نماید.

LG-Stylus-2

نسخه جدید LG Stylus 2 نام دارد و درست مانند مدل قبلی اش یعنی G4 Stylus نمی توان آن را در گروه محصولات پیشرفته یا پرچمدار قرار داد هرچند که به لحاظ ظاهری بهتر از نسخه قبلی خود به نظر می آید (به لطف بدنه فلزی و طراحی ساده اش).همانطور که از نام این دستگاه می توان حدس زد، LG Stylus 2 همراه با یک استایلوس عرضه می گردد که راس آن با مواد نانو پوشش یافته است و آنطور که الجی اعلام کرده در مقایسه با قلم هایی که راس پلاستیکی دارند دقت بالاتری را از خود به نمایش خواهد گذاشت.

این تلفن هوشمند همان نمایشگر ۵٫۷ اینچی با رزلوشن ۷۲۰p را در خود دارد که در G Stylo مورد استفاده قرار گرفته بود با این همه، ضخامت بدنه آن کمتر شده (۷٫۴ اینچ) و وزنش نیز اندکی پایین آمده (۱۴۵ گرم).

موبایل جدید به لحاظ امکانات اختلاف چندانی با نسخه های قبلی اش ندارد؛ برای نمونه همچنان یک پردازنده ۱٫۲ گیگاهرتزی چهار هسته ای را در خود جای داده (احتمالا اسنپدراگون ۴۱۰)، از شبکه LTE پشتیبانی می کند، ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقاء برای آن در نظر گرفته شده  و انرژی مورد نیازش را هم از طریق باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی اش تامین می کند.البته این را هم باید بگوییم که رم در نظر گرفته شده برای Stylus 2 در قیاس با نسخه پیشینش بیشتر شده (۱٫۵ گیگابایت در مقایسه با یک گیگابایت G Stylo) و دوربین های اصلی و جلویی آن نیز بهبود یافته و به ترتیب به ۱۳ و ۸ مگاپیکسل رسیده اند.

LG-Stylus-2-1

LG Stylus 2 همراه با مارشملوی اندروید (نسخه ۶٫۰) عرضه می گردد و در قالب رنگ های سفید، تیتانیومی و قهوه ای موجود خواهد بود. الجی اعلام داشته که این تلفن هوشمند با یک قیمت «استثنایی» فروخته خواهد شد اما فعلا نمی دانیم که منظور از این عبارت چیست یا اینکه دستگاه مورد بحث دقیقا چه زمانی یا کجا به فروش می رود. جزئیات بیشتر در این رابطه احتمالا در جریان MWC 2016 اعلام خواهند شد.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.