۰

تصویر پانوراما بدون چرخش با دوربین فلای۳۶۰

بازدید 1054

NOW_camera 360

عکاسی پانوراما یکی از حالات جالب و کاربردی تصویربرداری از محیط پیرامون است که برای خلق تصاویر گسترده کاربرد دارد؛ تصویری که حاصل چرخش ۳۶۰ درجه‌ای دوربین است. اما دوربین ۳۶۰Fly این کار را بدون چرخش ۳۶۰ درجه‌ای انجام می‌دهد. در ادامه با دوربینی که حاصل تجربه‌ی ۱۶ ساله‌ی کمپانی  EyeSee360 است، بیشتر آشنا می‌شویم.

عکاسی پانوراما برای گوشی‌های هوشمند امروزی، یک قابلیت پیش‌پا افتاده است. مخصوصاً در گوشی‌ها رده اول که پردازنده‌ی تصویر به راحتی از پس ترکیب عکس‌هایی که با چرخش گوشی گرفته می‌شوند، بر‌می‌آید.

اما محصول کمپانی EyeSee360 یک تجربه‌ی ساده و کاربردی از پانوراما است. بدون نیاز به چرخاندن دوربین کوچک Fly360، می‌توان تصاویر پانوراما تهیه کرد. تمام زوایا با یک بار عکاسی دیده و ثبت می‌شوند.

زاویه‌ی دید افقی، ۳۶۰ درجه‌ی کامل است و زاویه‌ی عمودی ۲۴۰ درجه. با این دید وسیع، متوجه می‌شویم که زاویه‌بازترین دوربین جهان یعنی Fly360 روبرو هستیم.

Fly360  رزولوشنی برابر با ۱۵۰۰ در ۱۵۰۰ پیکسل دارد. وزن آن تنها ۱۲۰ گرم بوده و اگر به عمق ۵ متری آب سفر کند، مشکلی برای آن ایجاد نمی‌شود. اندازه‌ی آن در حد یک توپ بیس‌بال است.

همچنین اتصال این دوربین به سه‌پایه و کلاه ایمنی امکان‌پذیر شده. حتی می‌توان آن را  روی تخته‌ی موج‌سواری ثابت کرد؛  چرا که ضد آب و کوچک است و لذا مشکلی برای آن پیش نمی‌آید.

 helmet-fly360-camera

برای ذخیره کردن عکس‌ها می‌توان از اتصال Wi-Fi با کامپیوتر استفاده کرد. اپلیکیشن مخصوص اندروید و iOS هم فراهم شده تا بتوان سریعاً به ویرایش تصاویر و به اشتراک‌گذاشتن آنها پرداخت.

[button color=”red” size=”medium” link=”http://www.popsci.com/article/gadgets/camera-covers-every-angle?dom=tw&src=SOC” target=”blank” ]منبع[/button]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.