۰

چمدان اندرویدی اپلیکیشنی کاربردی در سفر

بازدید 1403

com.zoraq.checklist

همیشه یکی از بهترین فعالیت ها برای تغییر در روحیه یک انسان و گذراندن روزهای تعطیل، رفتن به سفر است.در پی این سفر که می تواند تفریحی و گاهی کاری باشد مهمترین نکته، به همراه داشتن وسایل و لوازم اساسی سفر و در اصطلاح چمدان بستن صحیح است. با توجه به نزدیک شدن به پایت ایام تعطیلات تابستانی  برنامه ای به نام چمدان یار و یاور  دقیق و منظمی برای به همراه داشتن و جمع کردن وسایل سفر ما محسوب می شود.

1

چمدان وظیفه یاد اوری وسایل مورد نیاز سفر را به عهده دارد و با برنامه ریزی مناسب و امکاناتی که در اختیار مسافر خود قرار می دهد کمک بسیار بزرگی در سفر های کوتاه و بلند هرفرد می تواند باشد

عملکرد:

همیشه داشتن یک چک لیست دقیق و کامل در هر سفر بسیار مفید است و سبب می شود تا در طول سفر با مشکلات کمتری مواجه شویم. بررسی جامع وسایل مورد نیاز یک سفر با توجه به نوع و سبک سفر، اولین انتظار ما نسبت به این برنامه است.در نگاه اول و با ورود به این اپ اندرویدی و قرار گرفتن در محیطی با طراحی ساده و بدون هرگونه پیچیدگی، برنامه ای بدون توجه به جزئیات به نظر می رسید ولی با تپ کردن بر روی تنها لیست موجود در اپ، شرایط کمی متفاوت بود.

چک لیست نمونه قرار داده شده در برنامه شامل چند مورد از وسایل سفر مانند دوربین، پول، پاسپورت و غیره بود که در صورت به همراد داشتن و برداشتن وسایل امکان تایید کردن آن آیتم در چک لیست و در اصلاح تیک زدن آن آیتم وجود داشت و با امکان افزودن آیتم جدید تمامی وسایل مورد نیاز به راحتی در لسیت قرار می گرفت.

اما این تمام ماجرا نبود، با تپ کردن بر روی گزینه ی لیست جدید با آیتم های خوبی مواجه شدم.امکان درج مکان سفر، زمان آن، و حتی نوع سفر(ساحلی- شهری- ماجراجویانه)وجود داشت و گزینه ای که کار هر فردی را بسیار راحت می کرد، چک لیست پیشنهادی چمدان! بله چمدان با چند سوال  ساده از هر کاربر خود مانند،داخلی یا خارجی بودن سفر، جنسیت مسافر، نوع وسیله نقلیه و سن و سال همراهان مسافر خود (کودک و سالمند) لیستی بسیار دقیق و جامع از موارد پیشبینی شده مورد نیاز سفر ارائه می کند که پس از ذخیره نیز امکان افزودن به لیست و کاهش آن تا حد قابل توجهی نیاز های یک چک لیست خوب را فراهم می سازد.

کمی دقیق تر:

چمدان به گونه ای طراحی شده که بدور از هر حاشیه ای وظیفه اختصاصی خود را برای مسافران به خوبی انجام می دهد.

بخش ویژه چمدان امکان ثبت یاد آوری برای هر گزینه  چک لیست است که با امکان تنظیم ساعت و روز هشدار به خوبی وسایل مهم دقیقه نودی را یادآوری می کند.چمدان با انتخاب رنگی مناسب برای هر سفر و انتخاب فونتی ساده توانسته رابط کاربری خوبی را فراهم کند تا کاربران و در واقع مسافران خود را به خوبی در داشتن سفری بدور از هرگونه خلع، همراهی کند.

نقاط قوت:

امکان اخذ لیست پیشنهادی چمدان برای سفر

امکان انتخاب هشدار برای هر آیتم در  لیست

رابط خوب کاربری

نقاط منفی:

عدم امکان انتخاب هشدار برای خود سفر

نتیجه گیری:

وجود چمدان در  سیستم اندرویدی شما می تواند چک لیست خوبی برای پر کردن چمدان سفرتان باشد و با توجه فرا رسیدن تعطیلاتی پر حاشیه و طولانی مانند عید می توان گفت برنامه خوبی برای هر کاربر اندرویدی است.

دانلود از بازار

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.