۰

۶۰۰۰ تقاضا برای ترابرد در هفته سوم اجرای آزمایشی

بازدید 1599

علی‌اصغر عمیدیان، معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مراسم رونمایی از سامانه ی اندازه‌ گیری و پایش کیفی شبکه ی ارتباطات زیرساخت کشور، در مورد آخرین وضعیت اجرای آزمایشی طرح ترابردپذیری شماره های تلفن همراه توضیحاتی ارائه کرده است. بر اساس طرح ترابردپذیری، مشترکان می توانند با حفظ شماره، اپراتور موبایل خود را تغییر دهند.

17614_orig

عمیدیان در این خصوص گفته است: «این طرح به صورت آزمایشی با مجوز ۵۰۰ نفر در هفته ی اول، ۵۰۰ تا ۷۵۰ نفر در هفته ی دوم و ۱۰۰۰ نفر در هفته ی سوم آغاز شد. در هفته ی اول ۱ درصد موفقیت حاصل شد، در هفته ی دوم، میزان موفقیت به ۱۰ درصد افزایش یافت و اکنون در هفته ی سوم مرحله ی آزمایشی طرح، تا ۲۰ درصد موفقیت کسب کردند».

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ادامه یصحبت های خود افزوده است در هفته ی سوم، ۶۰۰۰ مشترک درخواست جابجایی اپراتور داشته اند که از این تعداد، درخواست ۱۰۰۰ مشترک با موفقیت انجام شده است.

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی یادآور شده است: «طرح ترابدپذیری یک طرح ملی است که با همکاری تمامی اپراتور ها و شرکت زیرساخت انجام خواهد شد و پس از دوره ی تست موفق، به صورت رسمی اعلام می‌ شود».

عمیدیان با اشاره به راه اندازی آزمایشی طرح ترابردپذیری گفته است: «تا کنون اجازه ی تبلیغات به اپراتور های موبایل را نداده‌ ایم اما از دو ماه پیش با آنها هم‌ قسم شده‌ ایم تا هفته ی دولت راه‌ اندازی کامل ترابردپذیری را داشته باشیم».

برچسب‌ها:

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.