۰

لو رفتن تصویری جدید از نمونه اولیه تلفن هوشمند اکسپریا C4

بازدید 1064

Sony-Xperia-Z3V-21-710x473

طی روزهای اخیر بیشتر حواس ها معطوف پرچمدار بعدی کمپانی سونی یعنی اکسپریا Z4 بوده است، اما غول تکنولوژی ژاپنی محصول دیگری را نیز در دست توسعه دارد که شاید برای بسیاری از هوادارانش حائز اهمیت باشد.گفته می شود سونی مشغول کار بر روی تلفن هوشمند دیگری با عنوان اکسپریا C4 (با اسم رمز Cosmos) بوده و قصد دارد آن را جایگزین مدل C3 نماید و البته موبایل مذکور از دوربین جلویی توانمند و بهینه شده ای برخوردار خواهد بود تا کاربران بتوانند به کمک آن بهترین سلفی های ممکن را ثبت نمایند.

تا به امروز و خصوصاً طی هفته ی گذشته شاهد به بیرون راه یافتن تصاویر و همینطور رندرهایی از اسمارت فون مورد بحث بوده ایم، اما حالا @upleaks که سابقه ای بسیار طولانی در لو دادن رازهای کمپانی های فعال در عرصه ی موبایل دارد توانسته به عکسی از یک نمونه ی اولیه اکسپریا C4 دست پیدا نموده و آنها را با سایرین به اشتراک بگذارد.

سال گذشته سونی اکسپریا C3 را در حالیکه از آن با عبارت “بهترین اسمارت فون برای گرفتن عکس های سلفی” یاد می کرد معرفی نمود و اکنون به نظر می آید مدل جدیدتر نیز از نظر طراحی ظاهری تا حدی زیادی مشابه نسل قبلی خودش است. بزرگترین تفاوت ها در چهره ی C4 را می توان در دوربین جلویی نسبتاً بزرگ که با یک فلش LED همراه گشته مشاهده کرد.@upleaks می افزاید کمپانی ژاپنی برای موبایل یاد شده شماره مدل E53XX را برگزیده که با الگوهای پیشین سونی در انتخاب شماره مدل موبایل هایش همخوانی دارد و همین مسئله تائیدست بر صحت اخبار پیرامون محصول در دست توسعه.

طبق اطلاعاتی که قبلاً به بیرون درز یافته اند اکسپریا C4 دارای نمایشگری ۵.۵ اینچی با رزلوشن ۷۲۰P خواهد بود و از دوربین جلویی ۵ مکاپیکسلی به همراه یکی از پردازنده های مدیاتک بهره خواهد برد. وب سایت android authority احتمال می دهد میان رده ی جدید غول تکنولوژی ژاپنی بین ماه های می و ژوئن سال جاری میلادی رونمایی و آماده ی عرضه به بازار گردد.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.