۰

اچ تی سی و معرفی سه دیزایر جدید

بازدید 1055

اچ تی سی را بسیاری از ما بخاطر طراحی های بی نظیر و ساختار موزیک محور و رابط کاربری چشم نواز می شناسیم. این عناوین چند وقتی است که کم رنگ تر از قبل شده اما اچ تی سی در کنگره جهانی موبایل  پر رنگ تر از قبل با سه گوشی جدید از سری دیزایر به دنیای فشن باز گشته. با نیوزآی تی  در ادامه مطلب همراه باشید.

gsmarena_001-9-710x314

در نمایشگاه امسال اولین محصولی که از اچ تی سی دیده ایم هدست واقعیت مجازی HTC Vive بود ولی حالا که وان X9 با طراحی ای بسیار متفاوت و سه دیزایر جدید معرفی شدند به نظر می رسد این شرکت بزرگ تایوانی در صدد یک خانه تکانی بزرگ است. در ادامه به سه تلفن جدید سری دیزایر نگاهی سریع خواهیم داشت.

HTC Desire 825

htc-a56-desire-825-1

دیزایر ۸۲۵ که بزرگترین برادر است از یک صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی با رزولوشن ۷۲۰p که روی آن یک شیشه گوریلا گلس قرار گرفته تا از خط خش مصون نگه دارد. این صفحه نمایش از نوع Super LCD بوده که روشنایی بالایی داشته ولی به نظر می رسد برای گوشی به این بزرگی رزولوشن پایینی باشد پس بهتر است اگر به دنبال صفحه نمایشی پر جزییات هستید این تلفن را از لیست خود حذف کنید. سخت افزار نیز در کنار این صفحه نمایش آن چنان که باید و شاید چشم گیر نیست و این تلفن هوشمند مجهز به یک پردازنده Snapdragon 400 چهار هسته ای Cortex-A7 با کلاک ۱٫۶ گیگاهرتز که در کنار آن نیز دو گیگابایت رم قرار گرفته است. روی این تلفن هوشمند نیز به رسم همیشگی اندروید با رابط کاربری Sense قرار گفته که در این جا شاهد استفاده مارشملو برای اولین بار روی یک تلفن هوشمند اچ تی سی هستیم. دیزایز ۸۲۵ حافظه درونی ۱۶ گیگابایتی داشته که یک درگاه میکرو اس دی با آن همراه شده و باتری ای ۲۷۰۰ میلی آمپری دیزایر را زنده نگه می دارد که با توجه به قابلیت LTE این گوشی کمی پایین به نظر می رسد. در پشت این تلفن یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با گشادگی دیافراگم f/2.2 و طول فوکوس ۲۸mm قرار گرفته و در جلوی آن نیز شاهد یک دوربین ۵ مگاپیکسلی هستیمو هر دوی این دوربین ها قابلیت ضبط ویدئو هایی با حداکثر کیفیت ۱۰۸۰p هستند. جدای از همه مشخصات این تلفن طراحی زیبا و جالبی داشته که در حال حاضر اسم خاصی ندارد ولی با ترکیبی غیر مشابه و کاملا خاص روی هر تلفن هوشمند از اسپری های صورتی و خاکستری، کمی رنگ گرافیتی مانند و در انتها کمی طلایی می بینیم که ظاهری جذاب به آن داده است. رنگ های متفاوت این تلفن بیشتر به مانند تم های متفاوت است چرا که رنگ خود گوشی تغییر آن چنانی نکرده بلکه دکمه و جزییات این تلفن به رنگ های مختلف در آمده. در انتها نیز همانطور که اچ تی سی به صدای خوب معروف است، تکنولوژی های Dolby Audio و Hi-Res audio در درون دیزایر ۸۲۵ قرار گرفته که نوید از صدایی خوش را می دهد. در ادامه می توانید چند عکس از این تلفن هوشمند مشاهده کنید.

htc-a56-desire-825-2 htc-a56-desire-825-3

HTC Desire 630

htc-a16-desire-530-2-1

اچ تی سی دیزایر ۶۳۰ درواقع تلفنی مشابه به برادر بزرگتر خود است با این تفاوت که اندازه ای کوچکتر و صفحه نمایشی ۵ اینچی که رزولوشنی مشابه به دیزایر ۸۲۵ دارد را مشاهده می کنیم که به طبع چگالی پیکسلی در دیزایر ۶۳۰ بالاتر از ۸۲۵ خواهد بود. باتری ای نیز کوچک تر معادل ۲۲۰۰ میلی آمپر در قلب این تلفن قرار دارد. دوربین نیز به طور مشابه ۱۳ در پشت و ۵ در جلو بوده و همچنین به دلیل وجود تکنولوژی Hi-Res و صدای دالبی کیفیتی بالا در صدا از این تلفن انتظار می رود. در جعبه این تلفن یک هدفون با کیفیت قرار گرفته که لذت گوش دادن به موزیک را دو چندان می کند. تفاوت اصلی این تلفن با ۸۲۵ داشتن اسپیکر های استریو است که در جلوی تلفن قرار گرفته است. از لحاظ امکانات ارتباطی نیز اتصال تک بانده وای فای (b/g/n)، نسل جدید LTE و قابلیت قرار دادن دو سیمکارت برای این دستگاه موجود است. در انتها نیز باید اشاره کنیم قلب این تلفن از یک پردازنده Snapdragon 400 با ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی تشکیل شده و دیزایر ۶۳۰ با سه رنگ متفاوت عرضه خواهد شد. در زیر نیز می توانید چند عکس از این تلفن را مشاهده کنید.

htc-a16-desire-530-4-1 htc-a16-desire-530-4 htc-a16-desire-530-3-1

HTC Desire 530

اچ تی سی دیزایر ۵۳۰ که ظاهر و اندازه ای دقیقا مشابه دیزایر ۶۳۰ دارد با این تفاوت که پردازنده به Snapdragon 210، رم به ۱٫۵ گیگابایت، دوربین پشت به ۸ مگاپیکسل سقوط کرده و همچنین خبری از صدای دالبی نخواهد بود. به نظر دیزایر ۵۳۰ گوشی بسیار ارزان قیمتی خواهد بود. در زیر می توانید عکسا هایی از رنگ های دیگر این تلفن مشاهده کنید.

htc-a16-desire-530-3-1 htc-a16-desire-530-3 htc-a16-desire-530-2 htc-a16-desire-530-1

نظر شما درباره این سه تلفن جدید چیست؟ آیا اگر بودجه ای پایین داشته باشید سراغ اچ تی سی و سری دیزایر خواهید رفت یا میان رده و پایین رده های ال جی، سامسونگ و هوآوی را ترجیح خواهید داد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.