۰

قابلیت ارسال پیام شخصی به Swarm اضافه شد

بازدید 1919

gsmarena_001-1

Swarm شبکه اجتماعی بسیار متفاوتی است که شما در آن قادر هستید موقعیت مکانی افرادی که در اطراف شما هستند و تمایل به گفت‌و گو، و ملاقات با دیگران را دارند را ببینید. اگر دوست دارید با دوستان خود ملاقات کنید یا ایده ایی که در سر دارید را با دیگران به اشتراک بگذارید کافیست این برنامه را دانلود کنید. 

سال گذشته بود که Foursquare اپلیکیشنی را با این هدف که تمام جای های توریستی، رستوران ها، بیمارستان ها و… را در یک جا جمع آوری کند را عرضه کرد. و بعد از عرضه این اپلیکیشن، Foursquare اپلیکیشن جدید خودش را به نام swarm که به نوعی شبکه اجتماعی محسوب می شد را منتشر کرد، که در آن شما میتوانید موقعیت مکانی و مشخصات افرادی را که در نزدیکی شما هستند را ببینید و و ایده های خودتان را به اشتراک بگذارید.

Foursquare امروز یک بروزرسانی جدید را برای اپلیکیشن swarm خود منتشر کرد که پس از دریافت و نصب آن امکان ارسال پیام خصوصی و شخصی محیا می گردد. با اضافه شدن این امکان برای این اپلیکیشن به نظر میرسد این شبکه اجتماعی نیز برای بسیاری از مردم جالب خواهد بود.بروزرسانی جدید Swarm برای هر دو پلتفرم iOS و اندروید در دسترس است

منبع

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.