۰

مشخصات و تصاویری از تبلت Galaxy Tab E 9.6 سامسونگ فاش شد

بازدید 991

samsung-galaxy-tab-e-9.6-leaked-3

سامسونگ با تولید اسمارت فون های سری گلکسی E، A و J نشان داده است که برنامه های زیادی برای کاربران با بودجه محدود دارد و قصد دارد از این طریق مشتریان تلفن های هوشمند خود را افزایش دهد. اما ظاهراً سامسونگ در نظر دارد همین رویه را برای تبلت ها نیز به کار گیرد و با تولید تبلت های اقتصادی کاربران بیشتری را برای محصولات خود جذب کند. چند ماه قبل خبرهایی منتشر شد مبنی براینکه سامسونگ درحال کار روی تبلت های سری Galaxy Tab A, Galaxy Tab E و Galaxy Tab J است و خبرهای جدید نشان می دهند که سامسونگ به زودی تبلت های سری Galaxy Tab E را معرفی و عرضه خواهد کرد.

براساس اطلاعاتی که تاکنون منتشر شده است یکی از تبلت های سری Galaxy Tab E سامسونگ مدل Galaxy Tab E 9.6 خواهد بود که در دو ورژن Wi-Fi و Wi-Fi + 3G و با شماره مدل های SM-T560 و SM-T561 عرضه می شود. این تبلت دارای صفحه نمایش ۹٫۶ اینچی با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۸۰۰ پیکسل می باشد و نسبت تصویر آن ۴:۳ است. همچنین گفته می شود که این تبلت از چیپست تک هسته ای Spreadtrum SC7730SE با فرکانس ۱٫۳ گیگاهرتز و ۱٫۵ گیگابایت رم بهره می برد. این تبلت تنها ۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی دارد اما به لطف وجود اسلات کارت حافظه در این تبلت می توان تا ۱۲۸ گیگابایت به حافظه این تبلت افزود. Galaxy Tab E 9.6 یک دوربین ۵ مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی در جلو دارد و ضخامت آن ۸٫۵ میلی متر است و همچنین یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی درون این تبلت قرار گرفته است.

سیستم عامل این تبلت اندروید ۴٫۴ کیت کت است و حالت کودک نیز به صورت پیش فرض بر روی این تبلت نصب شده است. این تبلت ابتدا درآسیا و شرق اروپا عرضه می شود و سپس سامسونگ تصمیم خواهد گرفت که این تبلت را در سایر بازارها هم عرضه کند یا نه. سامسونگ هنوز چیزی را در مورد این تبلت تایید نکرده است و این احتمال وجود دارد که محصول نهایی دارای تغییراتی باشد. گفته می شود قیمت نسخه وای فای این تبلت ۲۰۳ دلار و نسخه ۳G آن نیز ۲۲۶ دلار است.

برچسب‌ها:,

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.