۰

مریخ نوردی با اپلیکیشن Foursquare

بازدید 1089

Foursquare

اپلیکیشن Foursquare را می شناسید؟ کافی است آن را روی تلفن هوشمندتان نصب کنید تا از طریق آن مکان های جالب اطراف تان را پیدا کنید. مثلا به دنبال یک رستوران خوب می گردید یا اینکه در سفر هستید و می خواهید دیدنی های شهر را پیدا کنید. کافی است سری به فورسکوئر بزنید.

badge-g

وقتی به جایی می روید می توانید در اپلیکیشن فورسکوئر اعلام حضور کنید. چیزی که به آن Check in می گویند. تا دوستان تان بدانند هم اکنون در کجا هستید. ضمن اینکه می توانید رستوران های مورد علاقه و دیگر مکان های جذاب شهرتان را هم به فورسکوئر اضافه کنید تا دیگران آنها را پیدا کنند و در آنجا Check in کنند. یک مزیت فورسکوئر این است که می توانید نظرتان را در مورد مکان های مختلف بنویسید و تجربیات را با دیگران به اشتراک بگذارید. این روزها فورسکوئر بسیار محبوب شده و نزدیک به ۲۰ میلیون کاربر دارد.

اما روز گذشته یک کاربر جدید به فورسکوئر اضافه شد و آن مریخ نورد کنجکاوی است. این نخستین Check in از یک سیاره دیگر به حساب می آید که البته توسط یک ماشین انجام شده است. مریخ نورد بعد از «چک‌این» به شوخی گفته به زودی شهردار مریخ خواهد شد.

حالا اگر در آینده قصد داشتید به مریخ سفر کنید می توانید فورسکوئر را همراه خودتان ببرید و از تجربیات زندگی کنجکاوی روی مریخ استفاده کنید. تا آن زمان هم می توانید اپلیکیشن فورسکوئر را برای اندروید و آی او اس دانلود کنید و روی زمین از آن لذت ببرید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.