۰

فرار از دست زامبی ها ؟!

بازدید 2344

com.sidheinteractive.sif.DR

فقط بدوید،فرار کنید،بدون ایستادن و یا برخورد با موانع.زامبی های زیادی سر راه شما قرار دارند.از میانشان جاخالی دهید،اسلحه پیدا کنید و مسافت بیشتری را زنده طی کنید.

تجربه

دوستانی که علاقه به ژانر زامبی و ترس و هیجان دارند هیچ؛حتما کسانی که به این سبک علاقه ندارند میگویند: اه،باز هم زامبی،زامبی،زامبی … . اما اشتباه نکنید،حتی برای یکبار هم که شده این بازی را نصب کرده و از هیجان و رقابت لذت ببرید.گیم پلی و زاویه دید بسیار متفاوت و نورپردازی و صحنه سازی ابن بازی بی نظیر است.

گیم پلی

Into The Dead  یک بازی در سبک رکوردی و دارای زاویه دیدی خلاقانه است.بطور کلی گیم پلی بسیار ساده و جذابی دارد.شما در یک مسیر از دید اول شخص در حال دویدن هستید و از روبروی شما زامبی ها در حال حرکتند.تنها کاری که باید بکنید جاخالی دادن است،حتی برای شلیک اسلحه هم نیاز به نشانه گیری نیست،زامبی هایی که روبروی شما هستند هدف قرار می گیرند.علاوه بر زامبی ها،موانع دیگری از جمله،نرده و درخت در مسیر شما وجود دارند که با برخورد به انها تعادل شما به هم میخورد.
همچنین در این بازی امکانات و آیتم های جالبی طراحی شده،از سگ و اسلحه های مختلف بگیرید تا ماموریت ها و سکه ها.
البته این نوع بازی کلاسیک نامگذاری شده و نوع های دیگری هم موجود است که با ماموریت ها باز می شوند.مانند کشتن زامبی بیشتر.
کنترل این بازی بسیار ساده است.در همان ابتدا چهار نوع کنترل برای شما نمایش داده می شود تا انتخاب کنید،با لمس بر روی گوشه نمایشگر یا استفاده از شتابسنج و … .فقط باید به چپ و یا راست رفته و جا خالی دهید تا گیر زامبی ها نیوفتید.در صورتی که آیتم اسلحه که در مسیر قرار دارد را بردارید،با توجه به سطح شما و یا اتفاقی بودن،اسلحه در اختیارتان قرار میگیرد،اما با مهمات محدود!

intothedead7

همانطور که قبلا هم گفتم،این بازی در سبک رکوردی ساخته شده و پایان پذیر نیست.رکورد بر اساس مقدار مسیر در واحد متر است که توانسته اید زنده طی کنید.
در هر ماموریت به شما سه ماموریت کوچک داده می شود،مثلا کشتن ۳ زامبی با اسلکه پیستول،یا ۳ بار پریدن از روی نرده ها و یا طی کردن ۱۵۰۰ متر بدون کشتن زامبی؛با انجام این ماموریت های کوچک می توانید به سطح ماموریت بعد ارتقا پیدا کرده و سکه کسب کنید.اسلحه ها در ابتدا قفل اند؛هر سه ماموریت یک بار،یک اسلحه برای استفاده باز می شود.همچنین می توانید با خرج سکه،از شر ماموریت ها خلاص شوید.

آیتم ها

قبل از شروع،میتوانید آیتم های خاصی را خریداری و فعال کنید.آیتم هایی از قبیل خریدن سگ،طی کردن ۱۵۰۰ متر،شروع با اسلحه،۵۰% مهمات بیشتر و یا احتمال بیشتر وجود اسلحه در مسیر.پیشنهاد میکنم که همیشه سگ بخرید.

اسلحه ها

یکی از لذت بخش ترین قسمت بازی،استفاده از اسلحه های مختلف است.از پیستول و اره برقی گرفته تا رایفل،تیربار و نارنجک انداز.اسلحه ها با انجام ماموریت ها باز می شوند اما با سکه هم قابل خریداری اند.ناگفته نماند که اسلحه نارنجک انداز حتما باید خریداری شود و با سکه قابل باز شدن نیست.

intothedead10

واحد خرید

همانند اکثر بازی های،خریداری داخل بازی،واحد خرید این بازی سکه است که با طی مسافت زیاد،کشتن زامبی بیشتر کسب می شود.اما راه های دیگری نیز برای کسب سکه رایگان از جمله لایک کردن صفحه بازی در فیسبوک و تماشای ویدئو تبلیغاتی وجود دارد.همچنین می توانید بسته های سکه نیز خریداری کنید.

اجتماعی بودن

با اتصال حساب کاربری فیسبوک خود می توانید رکورد ها را با دوستانتان به اشتراک بگذارید و با دیگر بازیکنان این بازی در کل جهان رقابت کنید.

نقاط مثبت

  • زاویه دید جدید در این سبک بازی
  • گیم پلی ساده
  • گرافیک و نورپردازی عالی
  • اجتماعی بودن

نقاط منفی

  • در صورتی که در مسیر مهمات جدید بردارید،مهمات قبلی شما دور ریخته می شود.
  • اسلحه ها قابل انتخاب کردن نیستند و بصورت اتفاقی استفاده می شوند،با خرید هر اسلحه جدید آن اسلحه در اولویت است.
  • تعداد ویدئو زیادی برای تماشا و کسب سکه رایگان وجود ندارد.

دانلود از بازار

دانلود از اپ استور

برچسب‌ها:, ,

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.