۰

ال جی X300 رونمایی شد؛ صفحه نمایش ۷۲۰p و اسنپدراگون ۴۲۵

بازدید 1253

ال جی لحظاتی پیش از موبایل هوشمند X300 در کره جنوبی رونمایی کرد که به واسطه مشخصات سخت افزاری اش در رده بندی تلفن های همراه رده پایین و میان رده قرار می گیرد.گفتنی است که تلفن همراه مذکور به یک صفحه نمایش LCD با رزلوشن ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل تجهیز شده و قدرت پردازشی آن توسط چیپست اسنپدراگون ۴۲۵ تأمین می شود. چیپست مذکور شاید قدرتمندترین محصول کوالکام نباشد اما متشکل از ۴ هسته است که با فرکانس ۱٫۴ گیگاهرتز عملیات پردازش را انجام می دهند.

ال جی برای اجرای هرچه بهتر مولتی تسکینگ، X300 را از ۲ گیگابایت حافظه رم بهره مند کرده است. همچنین ظرفیت حافظه ذخیره سازی داخلی نیز ۱۶ گیگابایت در نظر گرفته شده که با کارت حافظه خارجی قابل ارتقا است.

وظیفه تصویربرداری در این اسمارت فون بر عهده یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در پشت است و ثبت عکس های سلفی به وسیله دوربین ۵ مگاپیکسلی در جلو انجام می شود.

در بخش ارتباطی ال جی X300 از بستر ۴G LTE، وای فای b/g/n، بلوتوث ۴٫۲ و NFC پشتیبانی می کند. همچنین پورت میکرو USB 2.0 نیز برای انتقال اطلاعات از طریق کابل و یا شارژ دستگاه مورد استفاده قرار گرفته است. انرژی مورد نیاز دستگاه از یک باتری ۲۵۰۰ میلی آمپر ساعتی تأمین می شود که با توجه به مشخصات سخت افزاری نه چندان بالای آن به نظر مناسب می رسد.

کمپانی سازنده در بخش نرم افزاری از آخرین نسل سیستم عامل گوگل یعنی اندروید ۷٫۰ نوقا بهره برده است. ال جی X300 با قیمت ۲۲۰ دلار راهی بازار خواهد شد اما مشخص نیست که آیا خارج از کره جنوبی نیز در دسترس خواهد بود یا خیر.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.