۰

معرفی EYECAN Plus سامسونگ،ماوسی چشمی برای معلولان

بازدید 1066

حدود ۲ سال پیش، غول لوازم الکترونیکی کره جنوبی، محصولی را معرفی کرد که در واقع یک ماوس چشمی محسوب می شود و نام آن را EYECAN نهاد. حال بعد دو سال این شرکت نسل دوم این محصول را با نام +EYECAN معرفی کرده و به معلولان امکان نامه نگاری، ویرایش اسناد، مرورگری اینترنت و غیره را تنها با حرکت چشم می دهد.

samsung-eyecan-_1

سامسونگ آی کن پلاس نوعی ماوس چشمی است که نیازی به عینک ندارد و به طور قابل توجهی سهولت استفاده از تکنولوژی را برای افراد معلول فراهم می کند. این محصول به دلیل عدم نیاز به استفاده از عینک یا هر ابزار پوشیدنی دیگری، جزو اولین گجت ها با این تکنولوژی محسوب می شود.

samsung-eyecan-_2

در واقع آی کن پلاس یک جعبه است که در زیر نمایشگر رایانه قرار می گیرد و به صورت بدون سیم حرکات و دستورات چشم کاربر را دریافت می کند.

دانشجوی کارشناسی ارشد فلج مغزی، هیونگ جین شین، از سال ۲۰۱۲ با نسخه قبلی ماوس چشمی سامسونگ شروع به کار کردن کرد و به لطف کمک های او، تیم فنی توانستند بهبودهای بسیاری در رابطه با کیفیت و رابط کاربری این محصول اعمال کنند.

معاون ارشد روابط اجتماعی سامسونگ، SiJeong Cho، می گوید سامسونگ قصد تجاری سازی آی کن پلاس را ندارد و به صورت محدود تولید و به سازمان های خیریه اهدا می شود.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.