۰

سرویس Sway مایکروسافت: ساخت و پردازش ایده ها و به اشتراک گذاری آنها

بازدید 2076

جدیدترین محصول مایکروسافت، Sway، نام اپلیکیشنی از مجموعه ابزارهای Office است که به کاربر این امکان را می دهد که ایده های خود را در آن وارد کنند، خواه برای یک کسب و کار میلیارد دلاری باشد و یا حتی یک ارائه ساده دانشگاهی.با این سرویس شما می توانید تمام امور دانشگاهی یا کاری خود را در غالب ها و اشکال مختلف بسازید و به سادگی آن را برای مدیر یا استاد خود ایمیل کنید و همچنین، می توانید از آن به عنوان یک فایل پرزنتیشن برای ارائه خود در محل مربوطه استفاده کنید.

179

سرویس Sway از خانواده مجموعه ابزارهای Office است و همچنین، از طرق اپلیکیشن برای پتلتفرم های تلفن های هوشمند و وب سایت در اختیار کاربر قرار می گیرد. به وسیله آن شما قادر هستید تمام ایده هایی که به ذهن تان می رسد را به سرعت در اپلیکیشن ذخیره کنید و در فرصتی مناسب به آن شاخه و برگ دهید.آنطور که مایکروسافت می گوید، این اپلیکیشن از قدرت و توانایی بسیار بالایی برای ویرایش و مدیریت ارائه های اداری و دانشگاهی به شما می بخشد. ظاهر کاربری بسیار زیبا و در دسترس بودن از طریق وب سایت در کنار امکانات بالا از ویژگی های بارز سرویس Sway هستند. این محصول همانند دیگر محصولات مجموعه آفیس، قالب های آماده دارد که وسیله آنها سرعت شما در ساخت و پردازش ایده ها بسیار بالا میرود.

در حال حاضر این سرویس تنها از طریق ثبت نام در وب سایت Sway.com یا درخواست دعوتنامه از اعضای فعال در دسترس کاربران قرار می گیرد.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.