۰

تصاویری منتسب به لنوو وایب شات با نمایشگر ۷۲۰p فاش شد

بازدید 945

ماه قبل لنوو گوشی هوشمند وایب شات خود را با تمرکز بر دوربین بکار رفته در آن معرفی کرد. حالا به نظر می‌رسد که این شرکت قصد دارد نسخه دیگری از این گوشی را این بار با نمایشگر ۷۲۰p به بازار عرضه کند.وقتی ماه گذشته لنوو بطور رسمی گوشی هوشمند وایب شات خود را معرفی کرد، زمان عرضه آن را ماه ژوئن تعیین کرد. در شرایطی که وایب شات معرفی شده توسط لنوو مجهز به نمایشگر ۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰p است، نسخه دیگری از این مدل با نمایشگر ۵ اینچی و رزولوشن ۷۲۰p وجود دارد. این مدل به تازگی توسط مرکز ارائه مجوز برای تجهیزات ارتباطی چین تأیید شده است که طی آن شماره مدل آن Z90 است.

نسخه Z90 با نمایشگر ۷۲۰p از نظر ظاهری کاملا شبیه به نسخه ۱۰۸۰p است و حتی از لحاظ ابعادی نیز کاملا یکسان است. به نظر می‌رسد که نمایشگر تنها تفاوت بین این دو مدل خواهد بود. بنابراین نسخه ۷۲۰p نیز با همان دوربین ۱۶ مگاپیکسلی نسخه اصلی در پشت گوشی ارائه خواهد شد. اگر بخاطر داشته باشید این دوربین دارای فلاش سه گانه LED و لرزشگیر اپتیکال است. دوربین ۸ مگاپیکسل در نمای جلوی گوشی، پردازنده ۸ هسته‌ای Snapdragon 615 که بر روی فرکانس ۱٫۷ گیگاهرتز کلاک شده، ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی که از طریق کارت حافظه قابل افزایش است، از دیگر مشخصات این گوشی هوشمند هستند.

وایب شات دارای اندروید آب‌نبات چوبی است و در شرایطی که قیمت نسخه ۱۰۸۰p این گوشی هوشمند ۳۴۹ دلار تعیین شده انتظار می‌رود که نسخه ۷۲۰p ارزانتر هم باشد.البته هنوز معلوم نیست که آیا نسخه ۷۲۰p عرضه جهانی خواهد داشت یا خیر.

نظر شما در مورد گوشی هوشمند وایب شات لنوو چیست؟

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.