۰

عرضه Honor 6 هواوی در اروپا

بازدید 1226

سری Honor هواوی از مدل های جذاب این سازنده تلفن هوشمند به حساب می آیند. اما این مدل تا به امروز تنها در مرزهای چین برای خریداران در دسترس بوده است. امروز اما هواوی اعلام کرد Honor 6 که از تلفن هوشمندی بالارده و مبنتی بر اندروید به حساب می آید با قیمت مناسب به بازار اروپا نیز عرضه می شود.

honor-black-2-1

نمایشگر این مدل ۵ اینچ و با کیفیت ۱۰۸۰p است که با کمک باتری ۳۱۰۰ میلی آمپری تعبیه شده در Honor 6 -به ادعای سازنده- می تواند تا دو روز را به خوبی دوام آورد. سه گیگابایت رم، دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با f/2.0 و دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی از دیگر خصوصیات سخت افزاری آن هستند.

در این مدل از یک چیپ ۸ هسته ای بهره برده شده است. پشتیبانی از LTE نیز در کنار پشتیبانی از سایر نسل های تلفن همراه در این مدل در نظر گرفته شده. Honor ۶ از ساعاتی پیش با قیمت ۲۵۰ پوند در بریتانیا و ۳۰۰ یورو در سایر نقاط اروپا در دسترس خریداران قرار گرفته است.

هواوی معمولا پشت پرده به توسعه موبایل های جدید و برنامه عرضه آنها به بازارهای جهانی می پردازد. اما با با عرضه Honor 6 به اروپا، احتمالا در انتخاب خریدارانی که قصد خرید OnePlus را داشته اند، تردید ایجاد می کند.

در ادامه تصاویر بیشتری از این محصول مشاهده کنید.

honor-black-1-1 honor-black-3-1 honor-black-5-1 honor-black-6-1 honor-black-10-1 honor-black-9-1 honor-black-8-1 honor-black-7-1

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.