۰

حلقه هوشمند Ö یادآور مسائل مهم به شماست

بازدید 1090

hackaday

پس از ساعت هوشمند و انواع و اقسام دست بندهای سلامتی، نظرتان در مورد حلقه هوشمند چیست؟ کوین بیتز (Kevin Bates)، سازنده حلقه ی Ö، در تلاش است بداند با تکنولوژی هایی که در اختیار دارد، تا چه حد می تواند یک حلقه هوشمند را کوچک بسازد و در آن از بلوتوث استفاده کند.

از ویژگی های اصلی دستگاه می توان به پردازنده ۱۶ مگاهرتزی، صفحه نمایش OLED با رزولوشن ۶۴ در ۳۲ پیکسل و باتری ۴۰ میلی آمپری اشاره کرد که پیش از شارژ دوباره، ۴ ساعت به حلقه انرژی می بخشد.

تولید انبوه Ö، امسال آغاز خواهد شد. با این حلقه شما می توانید “نوتیفیکیشن ها را از تلفن همراه دریافت کرده و به آن ها پاسخ دهید”.

کوین بیتز می گوید: “من این را ساختم تا ببینم چقدر تکنولوژی را می توانم کوچک کنم. من از دیدن کمپین های جمع آوری سرمایه عمومی برای ساخت حلقه های هوشمندی که فوق العاده موفق بودند الهام گرفتم و خواستم ببینم که آیا می توانم تکنولوژی بسیار پیشرفته تری نسبت به آنچه آن ها در نمونه تبلیغاتی خود نشان دادند تولید کنم. در مجموع، من فکر می کنم مردم باید در مورد سرمایه گذاری های عمومی روی سخت افزار خوش بینانه تر فکر کنند و تقاضای اطلاعات بیشتری از پشت صحنه تولید تکنولوژی داشته باشند.”

بیتز هنوز در مورد قیمت صحبت نکرده که البته علت آن مشخص است، وی هنوز به مرحله تولید انبوه و برآورد هزینه ها نرسیده. در ادامه مطلب می توانید چند تصویر از مرحله ساخت و البته یک ویدیو از شیوه کارایی حلقه Ö ببینید.

IMG_1837

IMG_18391

IMG_1901

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.