۰

گیگابیت فون از سوی ZTE معرفی شد؛ نخستین موبایل جهان با سرعت دانلود ۱ گیگابیت بر ثانیه

بازدید 1720

ال جی و هوآوی هر دو پرچمداران هیجان انگیزی در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۷ معرفی کردند، اما از بین تمام موبایل های معرفی شده تا به این لحظه، هیچ یک نمی توانند قابلیتی مشابه «گیگابیت فون» رونمایی شده از سوی ZTE را ارائه دهند؛ یعنی قابلیت دانلود با سرعت ۱ گیگابیت بر ثانیه.

کمپانی ZTE گیگابیت فون را اسمارت فونی «با نگاهی به آینده» می خواند که احتمالاً می توان این جمله را به «موبایلی مفهومی که هیچوقت واقعاً به بازار عرضه نمی شود» ترجمه کرد. این موبایل مفهومی برای نمایش سرعت بسیار بالای آپلود و دانلود، هنگامی که شبکه های ۵G شروع به کار کنند، ساخته شده اند. البته باید به خاطر داشت که درباره آینده ای دور صحبت نمی کنیم و کمپانی های مختلف نظیر ورایزن مشغول آزمایش شبکه های ۵G خود هستند.

چیپست اسنپدراگون ۸۳۵ کوالکام، سوخت رسانی به گیگابیت فون را برعهده دارد که خود از مودم اسنپدراگون X16 LTE بهره می گیرد. این مودم به همراه تکنولوژی آنتن ۴×۴ MIMO و بسامد ۲۵۶-QAM می تواند به سرعت ۱ گیگابیت بر ثانیه دست یابد؛ باید توجه داشت که این سرعت به صورت تئوری به دست نیامده و همین حالا ZTE در بارسلونا مشغول نمایش چنین سرعت خارق العاده ای است.

یکی از سخنگویان ZTE می گوید که تمرکز روی تکنولوژی های ۵G، یکی از اولویت های کلیدی ZTE در آینده خواهد بود. این کمپانی چینی می خواهد با استفاده از تکنولوژی و تجربه به دست آمده در زمینه ۵G، به همکاری به دولت و شرکای تجاری پرداخته و در تولید تاسیسات مربوط به ۵G، پیش قدم باشد.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.