۰

آیفون ۲۰۱۷: اپل رسما از آیفون X رونمایی کرد

بازدید 961

مراسم اپل در سالن تئاتر استیو جابز واقع در کوپرتینو برای معرفی جدیدترین محصولات در حال برگزاری است و آیفون X نیز یکی از آن‌هاست. این گوشی هوشمند اولین آی دیوایس با صفحه نمایش OLED می‌باشد و بدون حاشیه طراحی شده است. 

 

 

 

بدون حاشیه بودن صفحه نمایش موجب شده است که دیگر خبری از دکمه هوم و سنسور اثر انگشت نباشد و قرار است ویژگی ۳D Face و کلید‌های مجازی جایگزین آن گردد. قابلیت جدید دیگری که در آیفون X شاهد آن هستیم، شارژ بی‌سیم است که البته سرعت آن در حد شارژر پورت USB Type C نیست. در عقب این گوشی هوشمند نیز دوربین دو گانه با ویژگی AR جهت اندازه‌گیری عمق تصویر تعبیه شده است.

پشت این دستگاه درست مانند بخش جلویی آن شیشه‌ای طراحی شده است و فقط فریم دور آن فلزی باقی مانده. سخت افزار آیفون X نیز نسبت به سال‌های قبل ارتقا پیدا کرده است؛ تراشه‌ی اپل A11 به همراه ۳ گیگابایت حافظه رم وظیفه پردازش را در این گوشی هوشمند به عهده‌ دارند و میزان فضای ذخیره سازی نیز ۶۴/۱۲۸/۲۵۶ گیگابایت است.

جدیدترین نسخه سیستم عامل اپل یعنی iOS 11 نیز بصورت پیش فرض بر روی این گوشی هوشمند نصب شده است و بروزرسانی آن برای دیگر آی دیوایس‌ها به زودی منتشر می‌شود. آیفون X هم مانند دو مدل دیگر ضد آب است و موفق به دریافت گواهینامه IP68 شده است و خیال کاربر از جهت ریختن آب و مایعات بر روی آن راحت است.

البته این نسخه از آیفون به صورت محدود تولید می‌شود و قیمت آن هم از ۱۰۰۰ دلار آغاز می‌شود؛ پیش فروش آیفون X از جمعه ۲۴ام شهریور شروع می‌شود و از یک هفته بعد نیز تحویل داده می‌شود. هنوز به طور دقیق معلوم نیست که تمام مناطق این دستگاه را دریافت می‌کنند یا اینکه عرضه‌ی آن فقط در مناطق خاصی خواهد بود.

برچسب‌ها:

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.