۰

هدفون‌های Soundsight با قابلیت ضبط ویدئوهای ۱۰۸۰p

بازدید 1055

شرکت فناوری Soundsight موفق به توسعه‌ی یک جفت هدفون شده است که دارای قابلیت‌های جالب توجهی است. این هدفون نوعی هدست روی گوش است که به کاربران خود امکان گوش دادن به موسیقی را در کنار قابلیت ضبط ویدئو و صدا با امکانات پخش زنده می‌دهد.این هدفون‌های پیشرفته دارای یک دوربین ۱۰۸۰p HD هستند که قادر به ضبط ۷۲۰p در ۳۰fps می‌باشد، در حالی که ویژگی پخش زنده‌ی وایرلس آن تنها از کیفیت ۶۴۰p در فریم‌ریت ۲۴fps پشتیبانی می‌نماید.

7003

Soundsight همچنین یک برنامه‌ی مکمل را نیز در اختیار کاربران قرار داده که به آن‌ها امکان ضبط مستقیم بر روی دوربین، دریافت کلیپ‌های ویدئویی یا پخش زنده را می‌دهد.کاربران این تکنولوژی حتی قادر به ترکیب ترک‌های موسیقی، به اشتراک گذاری محتویات بر روی شبکه‌های اجتماعی مانند یوتیوب و Vimeo و اعمال فیلترهای اینستاگرام مانند می‌باشند.

soundsight-590x330

مجموعه‌ی Soundsight، هدفون‌های خود را ترکیبی از تکنولوژی‌های Beats Audio ،Instagram و GoPro می‌نامد. در حال حاضر امکان پیش‌سفارش این هدفون‌ها با قیمت ۳۴۹ دلار امکان‌پذیر است.با این حال پس از ورود به بازار، یک جفت از این هدفون‌ها ۴۹۹ دلار قیمت خواهد داشت و همچنین در مدل‌های تیتانیومی و عقیق عرضه خواهد شد.

Screen-shot-2014-07-11-at-3.20.38-PM

 

منبع

برچسب‌ها:,

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.