۰

امکان ارسال همزمان یک پیام به چندین گروه در آخرین نسخه بتای واتس اپ رویت شد

بازدید 1645

وقتی که بخواهید خبر مهمی را در چندین گروه واتس اپ به اشتراک بگذارید، مطمئنا کپی پیست کردن آن در تک تک گروه ها کار خسته کننده و ملال آوری برایتان خواهد بود. اما حالا در آخرین نسخه بتای واتس اپ قابلیتی رویت شده که با آن می توان یک پیام را به طور همزمان به چندین گروه فوروارد کرد.

Screenshot-2016-08-12-20.12.30-752x490-w600

این قابلیت، یعنی ارسال یا فوروارد یک پیام به چندین گروه، از آن دسته قابلیت هایی است که هر اپلیکیشن پیام رسان باید از همان ابتدای کار خود به آن مجهز باشد. اما در واقعیت این گونه نیست و تعداد کمی از پیام رسان های کنونی از چنینی قابلیتی برخوردار هستند.

از این پس در واتس اپ، هر گاه بخواهید یک پیام متنی، عکس، ویدئو یا فایل آفیس را فوروارد کنید، کافیست انگشت تان را کمی روی آن نگه داشته تا قادر به ارسال همزمانش به چندین مخاطب یا گروه باشید.

برای آسان تر شدن فرآیند ارسال پیام، واتس اپ گزینه ای در نظر گرفته تا بتوانید در منوی ارسال به سه چتی که بیشترین فعالیت در آن ها را داشته اید هم دسترسی داشته باشید.

برای امتحان این قابلیت یا می توانید آخرین نسخه بتای واتس اپ را از صفحه مخصوص نسخه بتای آن در پلی استور دانلود یا از طریق وبسایت APK Mirrorدریافت کنید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.