۰

بهترین لپ تاپ های ۲۰۲۱

بازدید 1583

ویروس کرونا باعث شد تا بسیاری از مشاغل از حالت حضوری به صورت دور کاری در بیایند و این امر سبب شد تا بازار خرید و فروش لپ تاپ ها رونقی دوباره بگیرد. قیمت لپ تاپ ها نیز به صورت روزانه تغییر می کند و هر شهریور مدل های جدیدی روانه بازار می شود. از این رو انتخاب لپ تاپی که مناسب شما باشد و بتواند نیاز های شما را بر آورده کند، کاری مشکل است. با ما همراه باشید تا به معرفی تعدادی از بهترین لپ تاپ های سال ۲۰۲۱ بپردازیم.

سایت لحظه آخرارائه دهنده اطلاعات گردشگری وانواع تورهای ارزان مانند تور قشم از مشهد ، با تهیه این مقاله سعی در کمک به شما در تهیه بهترین و کارآمدترین لپ تاپ می باشد. امید است مفید واقع شود.

لنوو V15

لنوو V15 یکی از بهترین لپ تاپ های است که در بازه ۱۰ میلیون تومانی می توانید خریداری کنید. این لپ تاپ با داشتن پردازنده‌ی Ryzen 5 3500U، رم ۴ گیگابایتی و صفحه‌نمایش ۱۵٫۶ اینچی HD TFT می تواند پایه ترین امکانات را در اختیار شما بگذارد. درست است که از سخت افزار های قدرتمندی استفاده نمی کند اما می توان آن را یکی از بهترین ها در این رنج قیمت دانست.

ذن‌بوک ۱۴ ایسوس مدل Q407IQ

با بودجه ۲۰ میلیون تومان می توانید به سراغ ذن‌بوک ۱۴ ایسوس مدل Q407IQ بروید. این لپ تاپ ۱.۱۵ کیلو گرمی، صفحه نمایشی ۱۴ اینچی و بی حاشیه دارد که در کنار تراشه‌ی قدرتمند AMD Ryzen 5 4500U و گرافیک مجزای MX350 انویدیا، ترکیب بینظیری را رقم زده اند. به سختی می توان لپ تاپی بهتر از ذن‌بوک ۱۴ ایسوس مدل Q407IQ در این رنج قیمت پیدا کرد.

اچ ‌پی Pavilion Gaming 16

اچ ‌پی Pavilion Gaming 16، لپ تاپی قدرتمند چه در زمینه مهندسی و چه گیمینگ است و شما را از خود نامید نخواهد کرد. پردازنده‌ی ۴۵ واتی Core i5-10300H، گرافیک Nvidia GTX 1660Ti، رم ۸ گیگابایتی و صفحه‌نمایش ۱۶ اینچی IPS با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز سبب شده تا کاربران زیادی مجذوب این لپ تاپ شوند و این لپ تاپ به یکی از بهترین لپ تاپ های ۲۵ میلیون تومانی بدل شود.

لنوو Legion 5

لپ تاپ لنوو Legion 5 توانایی بالایی در اجرای بازی ها دارد؛ چراکه از پردازنده‌ی Core i5-10300H و گرافیک RTX 2060 به‌همراه ۳۲ گیگابایت رم، ۵۱۲ گیگابایت SSD، یک ترابایت حافظه‌ی HDD و صفحه‌نمایش ۱۴۴ هرتز IPS بهره می برد. این لپ تاپ یکی از قدرتمند ترین لپ تاپ هایی است که با بودجه ۳۰ میلیون تومان می توانید خریداری کنید.

ایسوس ZenBook 14 UX435EG

سیستم عامل ویندوز در دل بسیاری از ما جا خوش کرده و نمی توانیم آن را کنار بگذاریم؛ از این رو به شما لپ تاپ ایسوس ZenBook 14 UX435EG را پیشنهاد می کنیم که از امکاناتی نظیر پردازنده‌ی نسل یازدهمی Core i7-1165G7، رم ۱۶ گیگابایتی، حافظه‌ی یک ترابایتی NVMe SSD و گرافیک Nvidia MX450 بهره می برد.

برچسب‌ها:,

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.