۰

کنفرانس بین المللی مدیریت فناوری در کیش آغاز به کار کرد

بازدید 1046

81408458-6112453

در این کنفرانس بین المللی معاون سیاستگذاری و ارزیابی راهبردی معاونت علمی ریاست جمهوری،’محمدرضا مقدم’ معاون پژوهش و فناوری وزیر نفت،’منوچهر منطقی’ رییس انجمن مدیریت فناوری ایران و رییس کنفرانس ، جمعی از معاونان و مدیران سازمان های ذیربط، مسوولان سازمان منطقه آزاد کیش، استادان دانشگاه ، صاحب نظران حوزه علم ، فناوری و اقتصاد حضور دارند.

تبیین نقش بنگاه های بزرگ اقتصادی و شبکه ها در تجاری سازی دانش و فناوری، بررسی ضرورت ها و الزامات مدیریت فناوری در بنگاه های اقتصادی و شبکه ها، بسترسازی برای تجاری سازی دانش فناوری، ارتقا دانش فناوری در میان مدیران وکارشناسان بنگاه های اقتصادی، مستندسازی تجربیات ملی و بین المللی بنگاه های اقتصادی درمدیریت فناوری دانش از اهداف این همایش است.

نقش شبکه بنگاه های کوچک، متوسط، بزرگ و دانش بنیان درتجاری سازی دانش و فناوری، مدیریت نوآوری در شبکه بنگاه های کوچک، متوسط، بزرگ و دانش بنیان ،نقش یکپارچه کننده های دانش وفناوری درشبکه بنگاه های کوچک، متوسط، بزرگ و دانش بنیان ، دیپلماسی فناوری در خدمت توسعه و انتقال دانش و فناوری، بسترهای ملی لازم برای تجاری سازی دانش و فناوری (در کشورهای در حال توسعه) و دیگرحوزه های مرتبط بامدیریت فناوری از محورهای این کنفرانس به شمار می روند.

برگزاری هشت پنل تخصصی به مدت دو روز در کیش ، ارائه ۷۵ مقاله در قالب پوستر و نیز برپایی یک غرفه توسط رصد خانه علمی و فناوری از اصفهان برنامه جنبی این کنفرانس است.

معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری، دانشگاه های تهران، صنعتی شریف و علامه طباطبایی، پژوهشکده مطالعات فناوری ریاست جمهوری، سازمان صنایع هوا و فضا، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور، پژوهشگاه صنعت نفت، سازمان صنایع هوا و فضا، سازمان انرژی اتمی و ۱۰ سازمان بین المللی از جمله حامیان داخلی و خارجی این کنفرانس هستند.

پرفسور کریستینا چامیناد از سوئد، پرفسور بارت نوتبوم از هلند، پرفسور جف باتلر از انگلستان و پرفسور مارکوس بایگان از سوییس استادان بین المللی حاضر در این کنفرانس هستند.

نمایندگانی از کشورهای گامبیا، عراق، هند، اندونزی، کنیا، مالزی، میانمار، پاکستان، تاجیکستان، آذربایجان، فلسطین، سریلانکا، تانزانیا، زامبیا، زیمباوه، هلند ، سوییس، ترکیه، انگلیس، بنگلادش، آفریقای جنوبی و سوئد در این کنفرانس حضور دارند.

این کنفرانس بین المللیبه مدت دو روز با شعار ‘نوآوری و تجاری سازی دانش و فناوری’ با تاکید بر نقش شبکه بنگاه های کوچک، متوسط، بزرگ و دانش بنیان’ در مرکز همایش های بین المللی کیش جریان دارد.

قرار بود آیین افتتاحیه این کنفرانس با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شود اما پیام وزیر به این کنفرانس خوانده شد.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.