۰

اولین تیزر معرفی HTC One M9

بازدید 992

10629439_789688551079672_1048456937013038471_o-copy

HTC طی یک توئیت تایید کرده است که در مراسم ۱ اسفند باید منتظر پرچمدار بعدی باشیم. آنها در کنار اولین تیزر معرفی پرچمدار بعدی این شرکت نوشته اند که: “Let them stare. The new HTC One revealed 01.03.15″ و این خود مهر تاییدی است بر این که در مراسم ۱۰ اسفند HTC باید منتظر معرفی اون ام۹ باشیم.

در این توئیت از دستگاه بعدی HTC به صورت The new HTC One یاد شده است. همانطور که می دانید نام پرچمدار بعدی اچ تی سی، One M9 خواهد بود، نه (One (M9. پس می توان حدس زد که شایعه قبلی صحیح است و HTC نام پرچمدار جدید خود را کمی متفاوت با نسل های پیشین این خانواده رونمایی خواهد کرد. این موضوع  بازاریابی و به خصوص درک بهتر برای خیل عظیم مشتری ها که همه مثل شما از همه چیز اطلاع ندارند هم قابل هضم تر باشد.

Htc-One-M9

اما از چه نظر این تیزر اهمیت دارد؟ سال گذشته همه شایعات بر معرفی وان ام۸ در نمایشگاه MWC 2014 بود و در طول مراسم همه منتظر بودند تا وان ام۹ را در دستان پیتر چو ببینند اما آنها این معرفی را به یک ماه بعد منتقل کردند. حالا خوشبختانه می دانیم که این دستگاه را در تاریخ ۱۰ اسفند خواهیم دید. اما عنوان این تیزر بسیار پر مدعا است، همانطور که باید باشد! HTC در اولین تیزر خود اینگونه می گوید: “Let Them Stare”! تقریبا می توان گفت یعنی “بگذار زل بزنند”! و این خود کوهی از اعتماد به ثمره دسترنج یک ساله این شرکت برخواسته است.

مطمئنا وان ام۹ دستگاه بسیار شایسته ای خواهد بود. نظر شما درباره HTC One M9 احتمالی چیست؟

source: HTC UK

برچسب‌ها:, ,

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.