۰

گزینه تهیه نسخه پشتیبان به وسیله گوگل درایو به WhatsApp افزوده شد

بازدید 1244

چند ماه پیش گزارش کردیم که اپلیکیشن واتزاپ حالا گزینه ای برای تهیه نسخه پشتیبان درون گوگل درایو را ایجاد کرده و احتمالا به زودی قابلیت مذکور در اختیار تمام کاربران قرار می گیرد. مدت زمان زیادی می گذرد و کمپانی واتزاپ حالا رسما این ویژگی را تایید نموده است.

WhatsApp1_1020.0

جالب این است که نه فیسبوک و نه واتزاپ این خبر را اعلام نکرده اند و در بلاگ گوگل درایو شاهد رونمایی از آن بودیم. نکته قابل توجه دیگر، ارتباط نه چندان نزدیک گوگل و فیسبوک، مالک واتزاپ است. شکل گیری همکاری تنگاتنگ میان این دو کمپانی توجه بسیاری را به خود برانگیخته.

براساس بلاگ گوگل درایو، وظیفه آن ها در زمینه همکاری با واتزاپ، تهیه نسخه پشتیبان از پیام های متنی، صوتی، تصاویر و ویدیوهاست. بنابراین اطلاعات کاربران دیگر صرفا روی یک تلفن همراه باقی نخواهد ماند و در هر دستگاهی می توان به آن ها دسترسی داشت.

گوگل می گوید آپدیت جدیدی امروز برای ورژن اندرویدی اپلیکیشن واتزاپ منتشر خواهد شد و گزینه تهیه نسخه پشتیبان را فراهم خواهد آورد اما صحبتی از ورژن iOS به میان نیامده. به هر صورت واتزاپ قشر گسترده ای از کاربران خود را از این ویژگی محروم نخواهد کرد و باید منتظر باشیم تا آپدیت نسخه iOS نیز ارائه شود.


نبع:PhoneArena

برچسب‌ها:

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.