۰

ایلان ماسک مدیرعامل جدید توییتر را معرفی کرد

بازدید 976

ایلان ماسک لیندا یاکارینو مدیرعامل بخش تبلیغات جهانی فعلی شرکت NBC Universal را به عنوان مدیرعامل جدید توییتر معرفی کرد. فردای اقتصاد – ایلان ماسک لیندا یاکارینو مدیرعامل بخش تبلیغات جهانی فعلی شرکت NBC Universal را به عنوان مدیرعامل جدید توییتر معرفی کرد. ماسک که پیش‌تر گفته بود به دنبال یک مدیرعامل سختکوش برای هدایت توییتر است دیروز درتوییتی گفته بود که مدیرعامل جدید را انتخاب کرده و او در شش هفته آینده در این شرکت مشغول به کار خواهد شد.

ماسک که صاحب توییتر است  میخواهد همچنان به عنوان مدیر ارشد تکنولوژی و طراح محصول در توییتر فعال باشد اما بخش عملیات اجرایی  شرکت را به این مدیرعامل جدید بسپارد. شرکت ان بی سی یونیورسال امروز تایید کرد که مدیرعامل فعلی‌اش این سمت را ترک خواهد کرد.

لیندا یاکارینو طی ده سال گذشته در ان بی سی یونیورسال مشغول به کار بوده و سابقه او در صنعت تبلیغات نشان میدهد که او دارای همان سابقه‌ای است که ماسک در توییتر به دنبال آن است. خرید ۴۴ میلیارد دلاری توییتر ایلان ماسک را تحت فشار زیادی برای سوددهی بیشتر توییتر گذاشته است. لیندا یاکارینو طی یک دهه اخیر بیشتر از ۱۰۰ میلیارد دلار درآمد برای ان بی سی ایجاد کرده است. یاکارینو همچنین در مجمع جهانی اقتصاد هم فعالیت دارد و همین او را به رهبران جهان و سیاستمداران نزدیک‌تر کرده است.

برچسب‌ها:

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.