۰

تبلت میان رده گلکسی تب A Plus از سامسونگ، همراه با قلم S Pen معرفی شد

بازدید 1084

Samsung-Galaxy-Tab-A-Plus-1-w600

در اوایل سال میلادی جاری، شایع شده بود که سامسونگ می خواهد قلم های هوشمند خود به نام S Pen را در برخی از تبلت های سری A مورد استفاده قرار دهد. حال و پس از گذشت تقریبا ۵ ماه از آن شایعه، امروز بالاخره سامسونگ این خبر را به حقیقت بدل ساخت و تبلت Galaxy Tab A Plus را به عنوان یک میان رده در فرانسه معرفی کرد.تبلت یاد شده اکنون اولین محصول «غیر مرغوب» سامسونگ است که بدون داشتن برند Note، از استایلوس هوشمند S Pen بهره می گیرد.

گلکسی تب A Plus از یک نمایشگر ۹.۷ اینچ به همراه پنل LCD و رزولوشن اچ دی استفاده می کند. لازم به ذکر است که همانند تب اس ۲ که در روز های گذشته معرفی شد، این تبلت میان رده نیز از نسبت تصویر ۴ به ۳ بهره می گیرد.نکته ی جالب اینکه در خصوص چیپست، سامسونگ به سراغ شرکتی به نام Ziilabs رفته؛ شرکتی نه چندان بزرگ که پردازنده های متوسط و ضعیف را برای موبایل و تبلت های اندرویدی ارائه می دهد. Ziilabs البته در دسامبر سال ۲۰۱۲ با اینتل به توافقاتی رسید و از آن تاریخ به بعد، زیر نظر این کمپانی بزرگ به فعالیت مشغول است.

به تبلت سامسونگ برگردیم؛ همانطور که گفتیم، کره ای ها از چیپست Ziilabs ZMS-08 در تبلت میان رده خود استفاده کرده اند که در واقع از پردازنده ای ۴ هسته ای برخوردار است و فرکانس این هسته ها نیز تا نهایتا ۱.۲ گیگاهرتز بالا می روند. از سوی دیگر در همین چیپست یک رم دو گیگابایتی تعبیه گشته و سامسونگ ۱۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی را نیز در اختیار کاربر محصول یاد شده قرار می دهد. از سوی دیگر درگاه کارت حافظه نیز در گلکسی تب A Plus موجود است.

دوربین های تعبیه شده در این محصول نیز ۵ و ۲ مگاپیکسلی هستند و یک باتری ۶۰۰۰ میلی آمپری را نیز می توان در آن یافت. ضخامت این تبلت نیز ۷.۵ میلیمتر بوده و به شکل پیش فرض، از اندروید ۵ بهره می گیرد. همانطور که گفتیم سامسونگ تبلت جدید خود را صرفا در فرانسه معرفی کرده اما می توان انتظار داشت در روز های آینده، این محصول در سایر کشور ها نیز موجود گردد. لازم به ذکر است که گلکسی تب A Plus در کشور یاد شده با قیمت ۳۳۹ یورو به فروش خواهد رسید.

Samsung-Galaxy-Tab-A-Plus-w600

Samsung-Galaxy-Tab-A-Plus (2)-w600

Samsung-Galaxy-Tab-A-Plus (3)-w600

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.