۰

تماشا کنید :تیزر ویدیوی رسمی اچ تی سی برای وان ام۹

بازدید 1023

One-M9-710x434

۶روز دیگر تا روز موعود و معرفی HTC One M9 یا هر چیزی که اسمش را بنهند! اچ تی سی هم منتشر کردن تیزر های خود را برای معرفی پرچمدار بعدی خود را آغاز کرده است. این بار اچ تی سی با یک تیزر ویدیویی می خواهد توجه شما را به قدرت صدای پرچمدار بعدی خود، یعنی وان ام۹ دعوت کند.

One-M9-2

اچ تی سی وان ام۹ در تصاویر مختلف لو رفته است، درون کاورهای مختلف لو رفته است و البته طرح های مفهومی زیبایی از آن منتشر شده است. مشخصات نهایی آن تقریبا قطعی است اما هر چه باشد در لو رفتن های متعدد به پای اس۶ نمی رسد! خوب اینکه اچ تی سی این بار با جدیت بیشتری از پرچمدار خود محافظت می کند همانند وان ام۸ در بین تماشاگران مسابقه تنیس(!) لو نرود!

در این تیزر که در توییتر اچ تی سی منتشر شده است توجه شما مستقیما به صدا جلب می شود. عنوان توییت هم “Get your hands on bigger boom” است. مشخصا اچ تی سی می خواهد بلندگوهای حتی بهتر از آنچه که در وان ام۸ دیدیم را برای وان ام۹ قرار دهدو در شایعات قبلی داشتیم که طراجی پنل جلویی دستگاه فرق خواهد کرد و تماما شیشه است. اچ تی سی طرحی همانند اکسپریا زد۲ را برای پنهان کردن بلندگو های بین شیشه و بلنده آلومینیومی انتخاب کرده است، البته گویا!

برچسب‌ها:, ,

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.