۰

سامسونگ Gear S2 و Gear S2 Classic رسما معرفی شدند

بازدید 1066

سرانجام امروز، سامسونگ از ساعت‌های هوشمند جدید خود با نام Gear S2 و Gear S2 Classic رونمایی کرد. پیش از این، سامسونگ در کنفرانس Unpacked که گلکسی نوت ۵ و گلکسی اس ۶ اج پلاس معرفی شدند، ساعت هوشمند جدید خود را به نمایش گذاشت و اکنون شاهد معرفی ساعت‌های هوشمند جدید سامسونگ به صورت رسمی هستیم. ساعت هوشمند جدید سامسونگ، صفحه‌نمایش دایره‌ای دارد و کاملا با صفحه‌نمایش منحنی Gear S فرق دارد. سامسونگ بر روی سخت‌افزار و نرم‌افزار این ساعت هوشمند تمرکز کرده است و سعی کرده است تا توجه توسعه‌دهندگان را به ساعت هوشمند جدید خود جلب کند.

Gear-S2-710x434

 

این ساعت برخلاف Gear S و همانند ال‌جی Watch Urbane و Moto 360، صفحه‌نمایش دایره‌ای دارد. امسال، شرکت‌های زیادی از ساعت هوشمند خود رونمایی کردند. اپل با معرفی Apple Watch، وارد دنیای ساعت‌های هوشمند شد و توانست موفقیت‌های بسیاری را کسب کند. ساعت‌ هوشمند جدید سامسونگ در دو مدل Gear S2 و Gear S2 Classic معرفی شده است. این دو مدل تنها در طراحی و نوع ساخت تفاوت دارند و از نظر نرم‌افزاری، تفاوتی را در میان آن‌ها شاهد نیستیم.

 

 

012

ساعت هوشمند Gear S2، یک ساعت ۱۱٫۴ میلی‌متری محسوب می‌شود، این ساعت هوشمند مناسب کاربرانی است که به طراحی مدرن علاقه‌مند هستند. ساعت هوشمند Gear S2 Classic، یک ساعت ۱۳٫۴ میلی‌متری محسوب می‌شود، این ساعت همان‌طور که از اسمش پیداست، یک ساعت کلاسیک است و شباهت زیادی به ساعت‌های ساده و سنتی دارد. Gear S2 در یک کیس خاکستری تیره با یک بند خاکستری تیره و یک کیس نقره‌ای با یک بند سفید عرضه می‌شود اما Gear S2 Classic در یک کیس مشکی زیبا با یک بند چرمی اصل به فروش می‌رسد.

 

 

022

این دو مدل به یک صفحه‌نمایش سوپر آمولد دایره‌ای ۱٫۲ اینچی با رزولوشن ۳۶۰×360 پیکسل مجهز شده‌اند. در دور صفحه‌نمایش، حلقه‌ی چرخانی قرار دارد که با آن می‌توانید آیکون‌ها را انتخاب کنید. همچنین دو دکمه‌ی اضافی “خانه” و “برگشت” در این ساعت هوشمند وجود دارد که به کاربر، اجازه‌ی دسترسی سریع به اعلانات و برنامه‌ها را می‌دهد. همچنین، این ساعت هوشمند، ضد آب و است و دارای گواهی IP68 می‌باشد.

 

 

031

سیستم‌عامل Gear S2 به صورت پیش‌فرض، تایزن می‌باشد که برای دستگاه‌های پوشیدنی با صفحه‌نمایش‌های دایره‌ای بهینه شده است. کاربران قادر خواهند بود تا در یک نگاه، اعلانات (شامل تقویم، ایمیل‌ها، پیام‌ها، اخبار، وضعیت آب‌وهوا و دیگر برنامه‌ها) را مشاهده کنند. در این سیستم‌عامل، صفحه‌کلید داخلی و همچنین سیستم تشخیص صدا وجود دارد. Gear S2 مانند Gear S، قابلیت تماس و ارسال و دریافت پیام را دارد. با استفاده از NFC، می‌توانید از سرویس پرداخت سامسونگ (Samsung Pay) استفاده کنید.

 

 

041

از برنامه‌های از پیش نصب شده این ساعت هوشمند می‌توان به S Health ،Nike+ Running ،S Voice ،Weather ،Calls ،Contacts ،Notification ،Messages ،Email ،Maps & Navigation ،Music Player و Gallery اشاره کرد. همچنین یک Healthy Watch Face و ویجت وجود دارد که فعالیت‌های خود را طول روز نمایش می‌دهد. همچنین در این ساعت هوشمند، فعالیت‌های ورزشی و سلامتی شما نمایش داده خواهند شد که همه‌ی این کارها با کمک برنامه‌ی S Health انجام خواهد شد. همچنین تعدادی Watch face به صورت پیش‌فرض بر روی این ساعت هوشمند نصب‌ شده‌اند که می‌توانید به سلیقه‌ی خود، آن‌ها را انتخاب کنید. سامسونگ در نظر دارد تا با کمک توسعه‌دهندگان، برنامه‌های زیادی را برای Gear S2 عرضه کند.

 

 

052

از مشخصات سخت‌افزاری Gear S2 می‌توان به پردازنده‌ی دو هسته‌ای ۱٫۰ گیگاهرتزی مخصوص دستگاه‌های پوشیدنی، ۵۱۲ گیگابایت رم و ۴ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی داخلی اشاره کرد. همچنین این ساعت هوشمند دارای ژیروسکوپ، مانیتور ضربان قلب، حسگر نور محیط، فشار سنج و یک میکروفون می‌باشد. Gear S2 به Wi-Fi b/g/n، بلوتوث ۴٫۱ و NFC مجهز شده است.

 

 

062

باتری ساعت هوشمند جدید سامسونگ، ۲۵۰ میلی‌آمپری می‌باشد. جالب است بدانید که این ساعت هوشمند می‌تواند با استفاده از داک مخصوص شارژ، به صورت بی‌سیم شارژ شود. این شرکت مدعی است که Gear S2 می‌تواند تا ۲ الی ۳ روز با استفاده‌های عادی دوام بیاورد. Gear S2 3G از سیم‌کارت Embedded-SIM یا جاسازی شده (e-SIM) بهره می‌برد و به همین دلیل، یک روز عمر باتری کمتری دارد. مدل ۳G این ساعت هوشمند از طریق اپراتورهای مخابراتی در کره‌ جنوبی و آمریکای شمالی در دسترس خواهد بود.

 

 

072 081

 

 

 

زمان عرضه یا قیمت Gear S2 ،Gear S2 Classic و Gear S2 3G هنوز اعلام نشده است اما این ساعت در ۳ سپتامبر (۱۲ شهریور) در IFA 2015 برلین به نمایش گذاشته خواهد شد.

برچسب‌ها:, ,

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.