۰

هوآوی و رکورد فروش ۱۰۰ میلیون دستگاه تلفن

بازدید 893

در همین چند ماه گذشته بود که با آمار سه ماهه سوم سال ۲۰۱۵ به شما خوانندگان آمار ۷٫۴ درصدی هوآوی از بازار جهانی را نشان دادیم؛ اما با نگاه به آمار هایی که امروز در این باره منتشر شده اند، نه تنها رشدی بزرگ را برای این کمپانی چینی مشاهده می‌کنیم بلکه هوآوی در راه رسیدن به یک اعتبار جهانی جدید و جایکاهی که تنها بزرگان استحقاق آن را دارند خود را بسیار موفق جلوه داده.

1446186292_huawei-710x413

۱۰۰ میلیون دستگاه فروخته شده؛ این یک رکورد جدید و یک پیام واضح از سوی هوآوی است. بخش مخابراتی این شرکت که همیشه در زمینه ارتباطات برترین و موفق ترین بوده حال توانسته موفقیت هایی مشابه را در بخش موبایل این شرکت نیز مشاهده کند و حال هوآوی پس از اپل و سامسونگ در جایگاه سوم پرفروش ترین برند های تلفن دنیا قرار گرفته است.

مسلما فروش بالای تلفن های هوآوی مدیون قیمت پایین و مشخصاتی بالا و چشمگیر ( تلفن هایی مانند P8 و یا Mate S ) در پرچمداران و شروعی پیش تر از بقیه رقبای وطنی ( ژیائومی و میزو) مهمترین دلایل موفقیت این برند چینی هستند.

در کنار این دو بد نیست نگاهی به با کیفیت ترین تلفن هوشمند ساخته شده توسط این شرکت یعنی Nexus 6P هم داشته باشیم که یکی از بزرگترین موفقیت ها ( و البته فاجعه سال در Bend Test ) را برای این شرکت رقم زد و باعث حجم زیادی از شایعات برای این شرکت شد که دلیلی بر تبلیغات حاشیه ای و کمکی سودمند به تبلیغات و محبوبیت این شرکت شده است.

آیا شما صاحب یکی از تلفن های این برند چینی هستید؟ هوآوی را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.