۰

سه تبلت اندرویدی و ارزان قیمت از لنوو

سه تبلت اندرویدی و ارزان قيمت از لنوو
بازدید 1324

 سه تبلت اندرویدی و ارزان قیمت از لنوو

سه تبلت اندرویدی و ارزان قیمت از لنوو

مایکروسافت همانطور که پیش‌تر نیز وعده داده بود، پشتیبانی از ویندوز RT و پردازنده‌های مبتنی بر معماری ARM را ادامه داد و نسل دوم تبلت مبتنی بر این پلتفرم را با نام Surface 2 و مشخصات سخت افزار به مراتب بهتر، معرفی کرد.

لنوو A1000 که تصویر آن را در بالا ملاحظه می‌کنید، درارای پردازنده‌ای دوهسته‌ای با فرکانس ۱٫۲ گیگاهرتز از نوع Cortex A9 مدل MediaTek 8317 است. سیستم‌عامل آن اندروید نسخه‌ی ۴٫۲ انتخاب شده و دارای یک صفحه‌ی نمایش ۷ اینچی با رزولوشن ۱۰۲۴ در ۶۰۰ است. حافظه‌ی رم ۱ گیگابایتی، ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی، b/g/n WiFi، بلوتوث ۳٫۰ و یک سال گارانتی از دیگر امکانات این تبلت هستند که در دو رنگ سفید و مشکی عرضه خواهد شد.

دومین تبلت معرفی شده A3000 است که شبیه به A1000 بوده اما به سخت‌افزار نسبتا ضعیف تری مجهز شده است. در این تبلت پردازنده‌ی MediaTak 8125‌ دو هسته‌ای با ۱٫۲ گیگاهرتز فرکانس Cortex A7 با یک گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی همراه شده است. این تبلت نیز از یک صفحه‌ی نمایش ۷ اینچی با رزولوشن ۱۰۲۴ در ۶۰۰ عرضه شده است اما کیفیت IPS Panel استفاده شده در آن بهتر از مدل قبلی است. این تبلت نیز دارای امکاناتی همچون بلوتوث ۴٫۰، b/g/n WiFi و یک سال گارانتی است. A3000 از ۳G پشتیبانی کرده و در دو رنگ مشکی و سفید عرضه می‌شود.

lenovo_s6000
و در آخر مدل A6000 این تبلت است. یک تبلت ۱۰٫۱ اینچی با صفحه نمایش IPS LCD که از پردازنده‌ی MediaTek 8125 چهارهسته‌ای براساس معماری ARM Cortex A7 با فرکانش ۱٫۲ گیگاهرتز استفاده می‌کند. این تبلت از نسخه‌ی ۴٫۲ اندروید بهره گرفته و رزولوشن صفحه‌ی نمایش آن ۱۲۸۰ در ۸۰۰ پیکسل است. همچون مدل‌های پیشین، این تبلت نیز از حافظه‌ی رم ۱ گیگابایتی، ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی، b/g/n WiFi، بلوتوث ۴٫۰ و یک سال گارانتی بهره‌ خواهد شد. این تبلت فقط در رنگ مشکی عرضه شده و دارای نسخه‌های ۳G و همچنین WiFi خواهد بود.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.