۰

رونمایی ایسر از دو تبلت سری Iconia

بازدید 1407

A1-830

ایسر هر سال در نمایشگاه CES، نسخه بروز شده تبلت‌های اندرویدی خود را رونمایی می‌کند. امسال نیز این کمپانی قصد دارد دو تبلت ۷٫۹ و ۷ اینچی مبتنی بر سیستم عامل اندروید با نام مدل‌های A1-830 و B1-720 را به نمایشگاه بیاورد.

تبلت ۷٫۹ اینچی A1 قوی‌تر و گران‌تر از B1 است. این تبلت از بدنه آلومینومی و یک صفحه نمایش از نوع IPS LCD با رزولوشن ۱۰۲۴ در ۷۶۸ پیکسل بهره می‌برد. از دیگر مشخصات فنی آن می‌توان به سیستم عامل اندروید ۴٫۲٫۱، پردازنده اتم اینتل و ۱ گیگابایت حافظه رم اشاره کرد. نکته عجیب در مورد این تبلت میان رده، سیستم عامل قدیمی آن است. این در حالی است که تولیدکنندگانی که در حال حاضر محصولات اندرویدی خود را روانه بازار می‌کنند از اندروید ۴٫۴ استفاده می‌نمایند.

Acer

تبلت ۷٫۹ اینچی A1 همچنین به ۱۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی، درگاه میکرو SD با پشتیبانی از کارت حافظه تا سقف ۳۲ گیگابایت و دوربین پشت با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۹۲۰ پیکسل تجهیز شده است. این تبلت قرار است با قیمت ۱۸۰ دلار روانه بازار شود و همانطور که از مشخصات فنی آن پیداست، بازار تبلت‌های ارزان قیمت را نشانه رفته است. ایسر ظرفیت باتری این دستگاه را اعلام نکرده، اما طول عمر باتری را حدود ۷ ساعت عنوان نموده است. این تبلت در اوایل سال ۲۰۱۴ روانه بازار می‌شود و کاربران می‌توانند صفحه کلید فیزیکی و کاور آن را بصورت جداگانه تهیه کنند.اما ایسر یک تبلت ارزان‌ قیمت دیگر را نیز با نام B1-720 معرفی کرده است. این تبلت مجهز به پردازنده ۲ هسته‌ای ۱٫۳ گیگاهرتز، یک گیگابایت حافظه رم و طول عمر باتری ۵ ساعته بوده و بدنه پشت آن نیز از جنس پلاستیک براق است. این تبلت ۷ اینچی قرار است از ماه آینده با قیمت ۱۳۰ دلار روانه بازار شود و هنوز جزئیات بیشتری در باره آن اعلام نشده است.

جهت دسترسی به اخبار  CES 2014 اینجا  کلیک کنید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.