۰

زیباترین و بهترین خودروهای نمایشگاه بین المللی نیویورک

بازدید 976

c69b7f6b3abe10f8eb06ff79f0fa076b_L

نمایشگاه بین المللی اتومبیل نیویورک در حال برگزاری است و شرکت های تولید کننده از جدیدترین محصولات و فناوری های خود در زمینه خودرو رونمایی کردند. در این نمایشگاه که به صورت سالانه برگزار می شود، برندهای مطرح حاضر در صنعت خودروسازی و صنایع وابسته به آن با جدیدترین محصولات خود حضور پیدا می کنند. در این مطلب قصد داریم شما را با جدیدترین اتومبیل های معرفی شده در نمایشگاه نیویورک آشنا کنیم که شامل محصولاتی از برند های آئودی، مرسدس بنز، تویوتا، هوندا، فورد، Dodge، Alfa Romeo، سوبارو، مک لارن و استون مارتین می شود.

Ford Focus RS 2016 مجهز به فناوری EcoBoost برای سال ۲۰۱۶ تدارک دیده شده و مهم ترین فاکتور در نظر گرفته شده برای این خودرو، مصرف بسیار پایین سوخت است.

Ford Focus RS 2016

Ford GT 2017 با همان سبک طراحی گذشته که بهینه سازی های بیشتری روی بخش طراحی و موتور صورت گرفته تا با استفاده از بدنه فیبر کربن برای سبک سازی و استحکام بیشتر و همچنین فناوری Eco Boost، علاوه بر قدرت بیشتر، مصرف کمتری نسبت به نسل گذشته داشته باشد.

Ford GT 2017

Dodge Challenger T/A Concept به اعتقاد بسیاری از دوستداران اتومبیل، نسل خودروهای عضلانی (Muscle) به پایان رسیده است، اما شرکت های امریکایی که تولید کننده اصلی این سبک اتومبیل ها هستند، نظر دیگری دارند. هر چند آنها برای راضی نگاه داشتن مشتریان خود، تغییراتی در بخش های مختلف خودرو انجام می دهند که به نظر می رسد این تغییرات در Challenger T/A Concept چندان چشم گیر نیست!

Dodge Challenger T/A Concept

Alfa Romeo 4C Spider خودرو ساز ایتالیایی که اتومبیل های خود را برای شرایط جاده های مختلف طراحی و تولید می کند تا بتواند مشتریان بیشتری برای خود دست و پا کند. خودروی جدید این شرکت با جثه کوچک خود و موتور به نسبت قدرتمند ۱۷۵۰ سی سی همراه با توربو شارژر و اینترکولر دوگانه، می تواند شتاب و قدرت بسیار خوبی در اختیار رانندگان قرار دهد. شتاب ۰ تا ۱۰۰ این خودرو برابر با ۴٫۱ ثانیه است و حداکثر سرعت آن ۲۵۶ کیلومتر در ساعت ثبت شده است.

Alfa Romeo 4C Spider

Toyota FT-1 Concept به طور حتم این خودرو تلفیقی از محصولات گذشته تویوتا و شرکت زیر مجموعه اش، لکسوس است که در کنار یکدیگر چنین طراحی شلوغی را ارائه کرده است. در این خودرو با خطوط بسیار زیاد روی بدنه مواجه هستیم که بیشتر آنها با زاویه تندی به سرانجام می رسند. پیش بینی می شود که این خودرو در بازی Gran Turismo 6 نیز حضور داشته باشد، اما از نظر زیبایی به هیچ وجه قابل مقایسه با Citroen GT در قسمت پنجم بازی گرن توریسمو نیست.

Toyota FT-1 Concept

Subaru STI Performance اتومبیل زیبای سوبارو که رنگ آن از نوع مات بوده و شرکت سازنده در خصوص مشخصات فنی موتور اطلاعاتی منتشر نکرده است. پیش بینی می شود همانند سایر محصولات سوبارو، باید در انتظار یک خودروی پر قدرت با هندلینگ عالی باشیم.

Subaru STI Performance

Mercedes Benz AMG GTS 2016 خودروی جدید مرسدس بنز که شباهت بسیاری به SLS دارد و با قدرت ۵۰۳ اسب بخاری خود به راحتی می تواند هر راننده ای را وسوسه کند. طراحی خودرو در حالت کلی شباهت بسیاری به SLS دارد، اما مرسدس بنز سعی کرده تا تغییراتی عمقی به بدنه AMG GTS بدهد و ظاهر آن را با ترکیب المان های کلاسیک و کانسپت طراحی کند. تنها مشکلی که برای این خودرو وجود دارد، قیمت ۱۳۰ هزار دلاری است که از هم اکنون مورد انتقاد قرار گرفته است.

Mercedes Benz AMG GTS 2016

McLaren 570S خودروی ۱۸۵ هزار دلاری بر طبق ادعای کمپانی سازنده، اولین محصول این شرکت در کلاس خودروهای اسپرت است که فناوری های مخصوص مسابقات اتومبیل رانی در آن به کار رفته و می تواند تجربه بسیار متفاوتی ارائه کند. موتور هشت سیلندر V شکل ۳٫۸ لیتری مجهز به دو توربو شارژر می تواند قدرت بالای ۵۷۰S را تضمین کند. اگر نگران ترمز گرفتن با این خودروی پر قدرت هستید، باید به این نکته اشاره کنیم که سیستم ترمز ترکیبی سرامیک-کربن به خوبی می تواند غول مک لارن را رام کند.

McLaren 570S

Honda Civic Concept خودروی مفهومی هوندا به اعتقاد مهندسین کمپانی، اسپرت ترین مدل سیویک در تاریخ است و سیستم کمک راننده هوشمند با استفاده از فناوری های متعدد کاربردی، می تواند اشتباهات راننده را به خوبی پوشش دهد. این سیستم هوشمند می تواند خطوط جاده را تشخیص دهد و خودرو در مسیر بین خطوط به صورت هوشمند قرار خواهد گرفت.

Honda Civic Concept

Aston Martin Vulcan یک اتومبیل مفهومی بی نظیر که با بهره گیری از موتور ۱۲ سیلندر با قدرت ۸۰۰ اسب بخار می تواند به راحتی احساس پرواز را به شما منتقل کند. این خودرو برای مسابقات اتومبیل رانی (به احتمال فراوان مسابقات ۲۴ ساعته لمانز) طراحی شده و نباید انتظار زیارت Vulcan را در خیابان ها داشته باشید.

Aston Martin Vulcan

Lincoln Continental Concept خودروی مفهومی و هوشمند لینکلن که به سیستم پیشگیری از تصادف و کمک راننده مجهز است تا بتواند اشتباهات راننده را پوشش دهد. دوربین های به کار رفته در این خودرو، نمای ۳۶۰ درجه به شما ارائه می دهد تا بتوانید در هر شرایطی اتومبیل خود را با سادگی پارک کنید. همچنین سیستم روشنایی کانتیننتال کانسپت از نوع LED است که علاوه بر کاهش مصرف توان، نور بیشتری تولید می کند.

Lincoln Continental Concept

BMW i8 اتومبیل هایبریدی خودرو ساز آلمانی که یک نمونه زیبا و سریع به شمار می آید و در مقابل رقبای خود حرف های بسیاری برای گفتن دارد. یکی از موارد برتری i8 موتور قدرتمند و شتاب مناسب آن است که به هیچ وجه شبیه هایبرید های حلزونی نیست! طراحی اتومبیل در دو بخش داخلی و خارجی بسیار زیبا و چشم نواز است. (یک وقت فکر نکنید من از BMW خوشم میاد!)

BMW i8

Jaguar F-Type 2016 اتومبیل های جگوار در بسیاری از موارد خاص و بی نظیر هستند و این رویه در بیشتر محصولات این کمپانی انگلیسی دیده می شود. اما خاص بودن اتومبیل جدید جگوار در بخش قیمت است که می توانید با پرداخت ۶۵ هزار دلار، یک خودروی زیبا، اسپرت و سریع تهیه کنید. سیستم هوشمند در نظر گرفته شده برای F-Type می تواند برخی از امکانات خودرو را با استفاده از اسمارت فون یا تبلت مجهز به سیستم عامل اندروید و iOS کنترل کند.

Jaguar F-Type 2016

نکته جالب توجه در خودروهای معرفی شده در نمایشگاه نیویورک، هوشمند بودن و مجهز شدن به فناوری های اختصاصی برای پوشش خطای انسانی است. مسئله ای که می تواند به شکل قابل توجهی میزان تصادفات و صدمات ناشی از آن را کاهش دهد. گوشی های موبایل که تا به امروز به یک وسیله مزاحم هنگام رانندگی شناخته می شد، اکنون می تواند کنترل خودرو را در دست گرفته و شما را هنگام رانندگی همراهی کند.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.