۰

سرویس Sway مایکروسافت برای عموم قابل استفاده شد

بازدید 1277

سرویس آنلاین “مایکروسافت Sway” که در اصل ابزاری است برای ساخت اسناد ارائه (Presentation Documents) بر بستر اینترنت از امروز برای عموم قابل استفاده شده و کاربران می توانند از طریق آن پرزنتیشن های خود را با ترکیب محتوای مختلف و بهره گیری از اطلاعات ذخیره شده بر روی شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک و توییتر و یا سرویس های کلاودی مانند وان درایو آماده نمایند.

msft-sun1

مایکروسافت در پستی بر روی وبلاگ خود آورده از زمان عرضه ی این سرویس در ۱۰ هفته ی گذشته، Sway نزدیک به یک میلیون بازدید کننده ی یکتا داشته و ۱۷۵ هزار نفر برای عضویت در آن درخواست ارسال کرده اند و البته به این آمار هر روز هزارن نفر دیگر نیز افزوده می شوند.

بر مبنای آنچه این کمپانی در پست وبلاگی خودش آورده سرویس مورد بحث ظرف هفتاد روز ۱۴۲۸۵ بازدیدکننده یکتا داشته و ۲۵۰۰ نفر نیز در آن ثبت نام کرده اند. Sway محصولی بسیار جذاب به حساب می آید که مانند مجموعه ی آفیس وابستگی چندان بر فایل های سنتی نداشته و اساس کار آن بر مبنای خدمات کلاود گذشته شده است.

مایکروسافت در طول ماه های اخیر تلاشی جدی را آغاز کرده تا مجموعه ی آفیس و خدمات وابسته به آن را بدل به یک سرویس یکپارچه شده ی کلاود نماید، زیرا این کمپانی نیز مانند بسیاری از شرکت های دیگر فعال در عرصه ی تکنولوژی آینده را متعلق به خدمات ابری می داند.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.