۰

بررسی گوشی LG L Bello Dual Sim

بازدید 1735

گوشی LG L Bello Dual Sim شباهت بسیاری به گوشی های سری G دارد. صفحه نمایش گوشی به اندازه ی ۵ اینچ تعیین شده بنابراین دوست داران گوشی های هوشمند بزرگ می توانند آن را انتخاب کنند. اندازه ی طول این گوشی حدودا ۱۴ سانتی متر و عرض آن هم ۷ سانتی متر است. اما از نظر ضخامت می توان گفت که ۱۰.۷ برای ضخامت آن زیاد باشد.

LG L Bello Dual Sim

این گوشی فاقد هر گونه کلید سخت افزاری و فیریکی است. انحنای پشت این گوشی آن را به گوشی های سری جی نزدیک تر کرده که این ویژگی در این گوشی محسوس تر از گوشی های سری جی است. کسانی که گوشی را خریداری کرده اند از خوش دست بودن آن راضی هستند. سری گوشی بلو در واقع نسل جدیدی از گوشی های ال جی است که چینش متفاوتی از نظر دکمه ها نسبت به گوشی سری جی دارد. این گوشی آغاز گر نسل گوشی های سری L است و بنظر می رسد که ال جی در گوشی های بعدی نیز از استاندارد بکار گرفته شده در این گوشی استفاده کند.

به مقایسه زیر در مورد دو گوشی برتر و جدیدتر ال جی توجه کنید

# ال‌جی جی ۳ بیت ال‌جی ال بِلو

 صفحه نمایش

۵٫۰ inches IPS LCD  ۵٫۰ inches IPS LCD

 رزولوشن

 ۷۲۰ x 1280 pixels ~294 ppi  ۴۸۰ x 854 pixels ~196 ppi

 دوربین

۸ MP, 3264 x 2448 pixels, autofocus, laser focus, LED flash  ۸ MP, 3264 x 2448 pixels, autofocus, LED flash

پردازنده

Qualcomm Snapdragon 400
CPU Quad-core 1.2 GHz Cortex-A7
GPU Adreno 305
Qualcomm Snapdragon 400
CPU Quad-core 1.3 GHz Cortex-A7
GPU Adreno 305

حافظه‌ی رم

۱GB ۱GB

حافظه‌ی ذخیره سازی

۸GB ۸GB

باتری

۲۵۴۰mAh ۲۵۴۰mAh

سیستم عامل

Android OS, v4.4.2 (KitKat) Android OS, v4.4.2 (KitKat)

ابعاد

۱۳۷٫۷ x 69.6 x 10.3 mm ۱۳۸٫۱ x 70.6 x 10.7 mm

کارت حافظه

microSD microSD

وزن

۱۳۴ گرم ۱۳۷ گرم

قیمت

نهصد هزار تومان هفتصد هزار تومان

جنس بدنه ی گوشی از نمونه پلاستیک آسیب پذیر است و نرم ساخته شده که نقطه ضعف آن به حساب می آید. سری های قبل گوشی های ال جی با بدنه و قاب شبه فلزی تولید می شد که این بار خبری از این طراحی نیست. جنس بدنه طوری است که باید برای استحکام وسالم بودن قاب از کیف مخصوص آن استفاده کنید. در این گوشی قابلیت اتصال مادون قرمز وجود ندارد. حاشیه نمایشگر این گوشی، مناسب است و از آنجا که کلید پاور و تنظیم صدا در این بخش قرار گرفته می توان به آن یک امتیاز مثبت داد.

LG L Bello Dual Sim

ویژگی های نمایشگر

همانطور که گفتیم این گوشی دارای یک نمایشگر ۵ اینچی است که از نوع IPS LCD طراحی شده و رزولوشن آن ۸۵۴ در ۴۸۰ می باشد. تراکم پیکسلی این گوشی ۱۹۶ پیکسل در اینچ است. با توجه به قیمت این گوشی نمی توان گفت که این گوشی با کیفیت نمایشگر عالی تولید شود.

گوشی LG G3 در قیاس با این گوشی رزولوشن بسیار بهتری دارد اما این گوشی بخاطر تکنولوژی بکار رفته برای طراحی نمایشگر، دارای کیفیت خوب نمایش رنگ ها در مشاهده فیلم و عکس و … می باشد اما رنگ مشکی در این گوشی مثل سایر گوشی هایی که از این تکنولوژی بهره می برند کمی ضعیف نشان داده می شود.

LG L Bello Dual Sim

در این گوشی سنسور تنظیم کننده ی نور وجود ندارد.  اما به طور کلی می توان گفت کیفیت نمایشگر با قیمت بندی آن، مناسب و قابل قبول است.

کیفیت دوربین

دوربین این گوشی یک دوربین ۸ مگاپیکسلی است که قابلیت هایش بسیار به دوربین LG G3 شباهت دارد. یکی از مشکلات این دوربین نبود فوکوس لیزری است که این را هم می توان یکی از راه ها و علل کاهش قیمت آن دانست. به طور کلی کیفیت و کارایی دوربین این گوشی قابل ستایش است. استفاده کردن از این دوربین بسیار لذت بخش است و این را مدیون رابط کاربری ساده ای هستیم که ال جی مدت ها برای آن تلاش کرده است.

LG L Bello Dual Sim

اسپیکر

از نظر بلند گو یا اسپیکر این گوشی نظیر سایر گوشی های ال جی کیفیت جالبی ندارد. زمانی که ولوم صدا را بالاتر از ۶۰ قرار دهیم، کیفیت صدا به شدت تغییر کرده به طوری که متوجه نمیشویم که چه چیزی در حال پخش است.

نرم‌افزار

برنامه نرم افزاری این گوشی نسخه‌ی ۴.۴.۲ اندروید  است که اگر ال جی این گوشی را به نسخه جدید اندروید ارتقا دهد، خریداران بیشتری را به خود جذب خواهد کرد. ناگفته نماند که رابط کاربری این گوشی بسیار به رابط کاربری سری های جی شباهت دارد. تنها چیزی که از در این گوشی وجود ندارد اما از آن در گوشی های سری جی زیاد استفاده کرده بودیم، افکت های زیبا هنگام باز کردن صفحه می باشد.

LG L Bello Dual Sim

علاوه بر این ها این گوشی فاقد قابلیت‌هایی مانند Smart Notice و Universal Touch است. از آن جا که اینفرا رد در این گوشی برداشته شده نمی توان از آن به عنوان کنترل از راه دور دستگاه های صوتی و تصویری استفاده کرد.

در کنار تمام این موارد، این گوشی از سرعت بالایی برخوردار است به طوری که کار کردن با آن بسیار روان است و وب گردی با آن لطف دیگری دارد

LG L Bello Dual Sim

باتری

ظرفیت باتری این گوشی ۲۴۵۰ میلی‌آمپر ساعت است که از متوسط جهانی پایین تر است. این باتری دقیقا با باتری جی ۳ برابر است اما چون گوشی نسبت به جی ۳ رزولوشن پایین تری دارد مدت زمان بیشتری شارژ را در خود نگه می دارد. مدت زمان پاسخگویی این دوربین برای مکالمه ۳G حدود ۱۱ ساعت بوده که بسیار مناسب است. در صورت استفاده از نرم افزارهای ارتباطی مثل واتس اپ و … برای ارسال پیام اگر مداوم با این گوشی در حال تعامل باشید می توانید به راحتی به مدت زمان یک روز گوشی را روشن نگه دارید.

LG L Bello Dual Sim

این گوشی قادر است که از دو سیم کارت به طور همزمان پشتیبانی کند. به نظر می رسد که قیمت ۷۰۰ هزارتومانی این گوشی، برای یک گوشی نسبتا با کیفیت و ۵ اینچی مناسب باشد.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.