۰

امسال iMac 8K اپل با مشارکت LG رونمایی خواهد شد

بازدید 849

11049-3648-141110-iMac-1-l-660x434

اگر شما  یکی از حرفه ای ادیت ویدیو یا میکس موزیک باشید بدون شک تعریف دنیای مک او اس را شنیده اید! دنیایی که با توجه به بهینه سازی های زیاد انجام شده بدون شک کمی شما را برای ورود به آن وسوسه کرده است. اپل در این زمینه کمی “بازی” با اعداد برای برتری خود را شروع کرده است و گویا ای‌مک بعدی باز هم افزایش K در رزولوشن را حس خواهد کرد. در ادامه همراه باشید.

الجی به عنوان یکی از شرکای تجاری اپل در زمینه تولید دستگاه های آتی این شرکت به حساب می‌آید. به نظر من که الجی در همکاری با اپل برای تولید صفحه نمایش های اپل واچ، به بهترین نحو عمل کرده است که اپل تصمیم گرفته برای تولید صفحه نمایش های ای‌مک نیز باز از همکاری با این شرکت بهره ببرد. زیرا در خبر هایی مبنی بر کم شدن تولید اپل واچ، مشکلات تولید صفحه نمایش توسط الجی بیان شده بود که با توجه به این همکاری کمی مشکوک شده ایم! به هر حال در کنفرانس خبری الجی این شرکت بیان کرد که به تکنولوژی جدید تحت نام pixel-packing  دست پیدا کرده است که راه را برای تولید صفحه نمایش با رزولوشن بالاتر، هموار کرده است.

12404-6241-_-l

هنوز به صورت عمومی خود اپل صحبتی مبنی بر ارائه ای‌مک جدید برای امسال نداشته است اما گفته الجی به عنوان یک پارتنر تجاری که مسلما سفارشاتی نیز داشته است، برای ما یک سند خواهد بود.iMac جدید در صفحه نمایش ۲۷ اینچ ۵K سال گذشته در فصل پاییز رونمایی شد که به نظر نمی‌رسد اپل قصد داشته باشد در بازه ای کمتر از یکسال محصول ارتقا یافته را معرفی کند! صفحه نمایش ۸K الجی تحت عنوان Quad Ultra-High Definition شناخته شده و دارای رزولوشن ۷۶۸۰ در ۴۳۲۰ پیکسل خواهد بود. تصور یک صفحه نمایش ۲۷ اینچی با دو برابر کیفیت ۴K واقعا حیرت انگیز است!نظر شما چیست؟

منبع

برچسب‌ها:,

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.