۰

تاریخ عرضه و قیمت اعضای خانواده‌ی اکسپریا زد ۵ سونی مشخص شد

بازدید 1045

چند ساعت قبل در جریان رویداد ایفا ۲۰۱۵ برلین سونی از سه گوشی اکسپریا زد ۵، اکسپریا زد ۵ کامپکت و اکسپریا زد ۵ پرمیوم رونمایی کرد. حالا تاریخ عرضه و قیمت هر سه دستگاه مشخص شده است

c2b5f1b36df7d9f97d7bf2e852977bb9_XL

اکسپریا زد ۵ به یک نمایشگر ۵.۲ اینچی فول‌اچ‌دی، اکسپریا زد ۵ کامپکت به یک نمایشگر ۴.۶ اینچی اچ‌دی و اکسپریا زد ۵ پرمیوم به عنوان اولین گوشی هوشمند در دنیا به یک نمایشگر ۴K مجهز شده‌اند. هر سه مدل به یک پردازنده‌ی ۸ هسته‌ای اسنپدراگون ۸۱۰  و سنسور دوربین ۲۳ مگاپیکسلی Exmor RS مجهز شده‌اند.

هر سه گوشی از طراحی مشابهی بهره می‌برند و اسکنر اثر انگشت آنها روی کلید پاور در کنار دستگاه تعبیه شده است. هر سه عضو خانواده‌ی اکسپریا زد ۵ سونی ضد آب بوده و گفته می‌شود باتری آنها تا ۲ روز شارژدهی دارد. اما با توجه به مشخصات فنی و بازار هدف متفاوت، هر کدام از این محصولات قیمت مشخصی دارند.

گفته می‌شود اکسپریا زد ۵ بیش از ۶۰۰ تا ۷۰۰ دلار قیمت دارد؛ در حالی که برچسب قیمتی اکسپریا زد ۵ کامپکت کمتر از این عدد و برای اکسپریا زد ۵ پرمیوم بالای ۷۰۰ دلار را نشان می‌دهد. قرار است اکسپریا زد ۵ و اکسپریا زد ۵ کامپکت از ماه اکتبر (مهر) و اکسپریا زد ۵ پرمیوم از ماه نوامبر (آبان) وارد بازار شوند.

هر دو گوشی اکسپریا زد ۵ و زد ۵ پرمیوم در نسخه‌های دو سیم کارته موسوم به Z5 Dual و Z5 Premium Dual نیز به فروش خواهند رسید.

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.