۰

معرفی نسل جدید آئودی TT در نمایشگاه خودرو ژنو

بازدید 1048

Audi-TTS-2015-13

سرانجام انتظارها به پایان رسید و آئودی از نسل جدید خوردوی کوپه محبوبش ، TT رونمایی کرد .نسل سوم آئودی TT با همان ابعاد جمع و جور  ، از طراحی قابل توجه و روحی اسپرت برخوردار است . آئودی در این خودرو از جدیدترین فن آوری هادر بخش های پیشرانه ، کنترل و ارتباطات بهره گرفته است .در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

آئودی  TT به لطف قوس های زیبا و انحنای ملایمی که در قسمت سقف دارد ، فرم بدنه منحصر بفردی را داراست که سبب شده به یک نماد بارز در دنیای خودرو تبدیل شود .
جلوپنجره جدیدی که به امضا نسل جدید محصولات آئودی تبدیل شده است و همچنین چراغ های جلو و عقب  ، مهمترین ویژگی ظاهری این خودرو می باشند . در حالت استاندارد آئودی از لامپ های زنون در کنار چراغ های LED  استفاده کرده است اما به صورت سفارشی می توان از چراغ هایی با تکنولوژی  Matrix LED بهره برد که در آن نور بالا بوسیله LED های قابل کنترل منحصربفرد تولید می شود .

به نسبت نمای جلو در قسمت عقب تغییرات محافظه کارانه بوده است . بازهم عنصر قابل توجه در نمای عقب چراغ ها هستند که همانند چراغ های جلو در دو نسخه  استاندارد و سفارشی عرضه شده اند . چراغ ترمز سوم که به صورت نواری باریک دو چراغ عقب را به هم متصل کرده است ، مطمئنا در شب جلوه ای خاص و متمایزکننده به آئودی TT می دهد .

درکابین نیز شاهد هارمونی بی نظیر صفحات و خطوط هستیم . همچنین سعی شده با طراحی ساده و استفاده کمتر از دکمه ها در بخش کنسول ، تمرکز راننده تنها به رانندگی و لذت بردن از آن معطوف شود . این فلسفه جدید را آئودی  virtual cockpit  نامگذاری کرده است . از مهمترین اجزای مورد استفاده در کابین می توان به صفحه نمایش TFT با ابعاد ۱۲٫۳ اینچ و سیستم صوتی Bang & Olufsen با ۱۲ بلندگو اشاره کرد .

آئودی فعلا عرضه دو نسخه TT و TTS را دستور کار خود قرار داده است که برروی پلت فرم  MQB فولکس واگن شکل گرفته اند . برای این دو نسخه ۳ موتور ۴ سیلندر گوناگون در نظر گرفته است  که همه  آن ها از توربوشارژر و سیستم تزریق مستقیم سوخت بهره می برند .

مدل TT  با موتور TFSI بنزینی با قدرت ۲۳۰ اسب بخار و گشتاور ۳۷۰ نیوتن متر و یا موتور TDI دیزلی با قدرت ۱۸۴ اسب بخار و گشتاور ۳۸۰ نیوتن متر عرضه خواهد شد که در ترکیب با جعبه دنده ۶ سرعته دستی  قادر است آئودی TT را به حداکثر سرعت محدود شده ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت  برساند و شتاب نزدیک به  ۶ ثانیه را به ارمغان آورد (در صورت استفاده از جعبه دنده S tronic این رقم به ۵٫۳ ثانیه خواهد رسید) .

 Audi-TTS-2015-1

در زیر هود نسخه TTS  ، موتور TFSI بنزینی با قدرت ۳۱۰ اسب بخار و گشتاور ۳۸۰ نیوتن متر آرام گرفته است که شتابی معادل ۴٫۷ ثانیه دارد. نسخه TT با پیشرانه دیزل نیز شتاب ۷٫۲ ثانیه و حداکثر سرعت ۲۳۵ کیلومتر بر ساعت را ثبت کرده است .

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.