۰

هوآوی نسخه ای بهینه شده از تلفن همراه honor 7 را معرفی کرد

بازدید 942

اواسط تیر ماه سال جاری بود که هوآوی از honor 7 پرده برداشت و حالا، پس از گذشت صرفا چند ماه، شرکت یاد شده نسخه ای بهبود یافته با عنوان «Enhanced Edition» از این موبایل را معرفی نموده که البته از لحاظ ظاهری تفاوتی با نمونه اصلی ندارد.حال کاربرانی که موبایل جدید را خریداری کنند، به شکل مستقیم و پس از جعبه گشایی آن، با اندروید ۶ رو به رو خواهند شد که البته با رابط کاربری EMUI 4.0 مزین شده است.

هوآوی نسخه ای بهینه شده از تلفن همراه honor 7 را معرفی کرد

Enhanced Edition از honor 7 همچنین حافظه داخلی بیشتری را در دسترس کاربران قرار می دهد. در نمونه اصلی،‌ فضای ذخیره سازی داخلی به ۱۶ گیگابایت محدود بود و این در حالیست که نسخه تازه این مقدار را به ۳۲ گیگابایت رسانده است.تغییرات سخت افزاری همینجا به پایان می رسند و تنها دگرش کلی، رسیدن این موبایل با اندروید ۶ به دست کاربر است.

همانند نسخه اصلی، Enhanced Edition نیز از نمایشگری ۵.۲ اینچ با رزولوشن Full HD بهره می برد که چگالی ۴۲۴ پیکسل در هر اینچ را به ارمغان می آورد. چیپست کارین ۹۳۵ نیز به عنوان قلب تپنده دستگاه به انجام وظیفه مشغول است که از پردازنده ای ۸ هسته ای با فرکانس کاری ۲.۲ گیگاهرتز و پردازشگر گرافیکی Mali-T628 تشکیل شده. سه گیگابایت رم و یک سنسور اثر انگشت نیز از سایر مشخصات این موبایل قلمداد می گردند.

دوربین ها نیز با نمونه اصلی تفاوتی نداشته و همان سنسورهای ۲۰ و ۸ مگاپیکسلی در دو سوی تلفن همراه به کار گرفته شده اند.

تلفن همراه یاد شده اکنون در کشور چین  با قیمت ۳۰۹ دلار در دسترس کاربران علاقمند به این برند قرار گرفته و این در حالیست که نمونه اولیه honor 7 در این کشور با قیمتی معادل ۲۷۸ دلار به فروش می رسد.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.