۰

سامسونگ تکنولوژی اینترنت ۵G خود را در MWC 2016 به نمایش خواهد گذاشت

بازدید 929

امروز سامسونگ اعلام کرد که در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۶ که در هفته پیش رو برگزار خواهد شد، ۴G LTE را به همراه  تکنولوژی‌های تسهیل کننده رسیدن به ۵G به نمایش خواهد گذاشت. این شرکت همچنین فن‌آوری اتصال  چند لینکی (multilink connectivity)، رادیو متمرکز، راه حل‌های دسترسی به  mmWave برای تحققانتقال پذیری برای اینترنت اشیا و معماری منعطف را رونمایی خواهد کرد.

samsung-sign-710x434


مدیر و سرپرست تجارت شبکه در سامسونگ الکترونیکز عنوان می‌کند:

تکنولوژی ۵G تجربه‌ای متفاوت را رقم خواهد زد که همه جانبه بوده و دسترسی بهتری  را خواهد داشت. به لطف توانایی حرکت به طور پیوسته، توان عملیاتی بالا و زمان پاسخگویی بسیار کوتاه در تکنولوژی ۵G، بستر خدماتی همچون واقعیت مجازی در پخش زنده مسابقات فوتبال، تماس هولوگرام و خودروهای خودران را در زندگی روزمره ما، محیا خواهد ساخت.

این شرکت، این فناوری را در نمایشگاه بارسلونا به همراه فناوری پخش بدون تأخیر محتوای ۴K را در معرض دید خواهد گذاشت. همچنین اولین تست خدمات موبایل مبتنی بر سیستم رادیویی mmWave و تجمیع ماژول‌هایچند آنتن به صورت متراکم برای گوشی‌های هوشمند را معرفی خواهد کرد. بخش اصلی، یعنی اینترنت اشیا هم در این نمایشگاه به نمایش گذاشته خواهد شد که شامل پایگاه اصلی اجزای دیجیتال متراکم و هسته گذر اینترنت اشیا می‌باشد.

همه این فناوری‌ها در تاریخ ۳ الی ۵ اسفند در غرفه سامسونگ در دید عموم قرار خواهد داشت.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.