۰

ارسال فایل از هر کجا و با هر وسیله‌ای با Send AnyWhere

بازدید 1063

احتمالا برای شما هم پیش آمده ‌که ‌تصمیم ‌ارسال یک فایل، برنامه ‌و یا فایل صوتی به‌یکی از دوستانتان را داشته‌ باشید. در این مواقع مهم ترین چالشی که‌ با آن رو‌به‌‌رو خواهید شد پیدا کردن یک وب‌سایت خوب فارسی، بدون محدودیت‌های عجیب حجمی و پسوندی و البته ‌ارائه ‌دهنده‌ی لینک مستقیم است.

sendanywhere

همان‌طور که گفته شد پیدا کردن یک سایت مناسب برای آپلود فایل مورد نظر همیشه یک چالش به حساب می‌آید . چرا‌که ‌با وجود تعداد زیاد آپلودسنتر‌های فارسی و خدمات رسانی خوب آن‌ها، همچنان در تمامی‌ این سایت‌ها محدودیت‌های حجمی (‌برای مثال تا سقف ۱۰ مگابایت) و پسوندی وجود دارد که‌ برای مثال به ‌شما اجازه‌ نمی‌دهد یک فایل با پسوند نه‌ چندان معمول مانند APK را با حجم بیشتر از ۱۰ مگابایت آپلود کنید. یا مشکل دیگری که ‌تا به ‌امروز وجود داشت این بود که‌ برای فرستادن یک فایل از داخل موبایل، مجبور به‌انتقال آن به‌ کامپیوتر و سپس آپلود کردن آن و فرستادن لینک مورد نظر بودیم. اما امروز در زومیت راهی را معرفی خواهیم کرد که ‌شما را از تمامی‌ این محدودیت‌ها و دردسر‌ها نجات داده‌ و با ساده‌ترین شکل ممکن امکاناتی نا‌محدود را در هر‌کجا و هر‌ ابزاری که ‌باشید، در اختیار شما قرار می‌دهد.

Send AnyWhere نام یک گروه ‌نرم‌افزاری است که‌ این مشکل شما را یک‌بار برای همیشه‌ با بهترین شکل ممکن حل کرده‌است. اهمیتی ندارد که‌ شما صاحب یک گوشی اندرویدی هستید، یا یک گوشی ویندوزفونی. فرقی ندارد که‌ پشت یک سیستم کامپوتر با سیستم عامل ویندوز یا مک نشسته‌ باشید. Send AnyWhere فکر همه‌جا را کرده‌ است. این تیم توسعه‌دهنده، سرویس خود را برای اکثر سیستم‌عامل‌های موجود یعنی اندروید، ویندوزفون، iOS، مک و ویندوز هم ارائه‌ داده ‌است و شما با استفاده ‌از هر کدام می‌توانید برای طرف مقابل فایل ارسال کنید‌.

sendwhe11

یکی از ویژگی‌های جالب این سرویس ارسال لحظه‌ای فایل است. به‌ این معنا که ‌شما بعد از انتخاب فایل‌های مورد نظر و انتخاب گزینه‌ی ارسال، تنها یک کد مخصوص دریافت می‌کنید و هیچ آپلودی را انجام نخواهید داد و تنها زمانی که‌ طرف مقابل کد مربوطه را وارد کند فایل‌های شما به‌ صورت مستقیم از دستگاهتان آپلود شده ‌و مستقیما روی دستگاه‌ طرف مقابل دانلود می‌شود. البته سرورهای SEND ANYWHERE هم در این بین میزبان فایل‌های شما خواهند بود اما به ‌محض اتمام ارسال، فایل‌ها از سرورهای Send AnyWhere پاک خواهند شد.

sendwhe112

امکان جالب دیگر این نرم‌افزار شناسایی هوشمند شبکه‌ی اینترنتی شما است. به‌این ترتیب که ‌اگر شما و دوستتان هر دو به ‌یک شبکه ‌وای‌فای متصل باشید، این نرم‌افزار به‌طور هوشمند این شبکه ‌را شناسایی کرده‌ و اقدام به ‌ارسال فایل از طریق مودم و با سرعت چندین برابر می‌کند (مانند نرم‌افزار‌های انتقال فایل از طریق wifi‌).

شما بعد از نصب این نرم‌افزار برای همیشه‌ با سرعت بالا و در هر کجا و هر دستگاهی، قادر به ‌ارسال فایل به ‌دوستان خود خواهید بود.

شما می‌توانید این نرم‌افزار را علاوه بر اندروید،آیفون و ویندوزفون، برای پلتفرم های Windows8 ، Windows 7 and  ، xp ، Mac ، ChromeApp نیز دانلود نمایید.

برچسب‌ها:

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.