۰

سونی از اسپیکر با قابلیت تبدیل به ریموت کنترل تلویزیون رونمایی کرد

بازدید 956

پس از آنکه رونمایی سونی از لامپ‌های بلوتوثی خود، این بار کمپانی مذکور از اسپیکرهای مجهز به قابلیت ریموت کنترل تلویزیون پرده‌برداری کرد.سونی پیش از این از لامپ‌‌های بلوتوثی با نام LED Light Bulb Speaker رونمایی کرده بود؛ این لامپ‌ها به قابلیت کنترل از طریق گوشی هوشمند مجهز است. البته برای کنترل بهتر میزان روشنایی و شدت صدا، ریموت کنترل مجزایی در نظر گرفته شده که می‌تواند از طریق سیستم NFC به کار گرفته شود.

0176f311aa99524f0dd65f1da4b62760_XL

حال این شرکت از اسپیکرهای جدید با نام SRS-LSR100 پرده برداشته است. این اسپیکر به نحوی طراحی شده به راحتی در دست قرار می‌گیرد و می‌توان به عنوان ریموت کنترل تلویزیون از آن استفاده کرد؛ پس از استفاده از آن به عنوان ریموت کنترل، بدون هیچ مشکلی می‌توان کانال‌های تلویزیون را تغییر داده و به تماشای برنامه‌های آن پرداخت.

این اسپیکر به واسطه‌ی یک دانگل با تلویزیون تعامل داشته و تمامی کارهای یک ریموت کنترل را انجام می‌دهد. در قسمت راست این اسپیکر یک دکمه‌ی گردی قرار دارد که با فشار دادن آن صدای اسپیکر قطع می‌شود. این اسپیکر دارای ابعاد ۱۷۹ در ۲۸ در ۷۱ میلی متر است و وزن ۴۴۰ گرمی دارد. همچنین طول عمر باتری آن نیز ۱۶ ساعت است. شرکت سونی از کاربردهای این اسپیکر حین انجام کارهای خانه و خواباندن کودک نام برد. قیمت اسپیکر جدید ۱۶۷ دلار است و از ۱۲ سپتامبر عرضه خواهد شد.

SRS-LSR100_004.0 y_SRS-LSR100_overview30.0

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.