۰

مشخصات سخت افزاری گلکسی J5 و J7 فاش شد

بازدید 1061

Samsung-Galaxy-J1-press1-710x428

مدتی پیش، سامسونگ تلفن همراه و خوش قیمتی به نام گلکسی جی ۱ به بازار عرضه کرد که علاوه بر نمایشگر ۴٫۳ اینچی و ۵۱۲ مگابایت رم، دوربین ۵ مگاپیکسلی و باتری ۱۸۵۰ میلی آمپری داشت. J1 بسیار ارزان قیمت بود و بازاری مخصوص را هدف قرار گرفته بود. کاربرانی که مایل به داشتن تلفن های هوشمند کارآمد اما ارزان بودند، می توانستند جی ۱ را تهیه کنند.

چندی بعد، خبر رسید که سامسونگ می خواهد خط تولید سری J را ادامه داده و دو تلفن همراه دیگر با نام های J5 و J7 منتشر کند.SamMobile خبر می دهد که تلفن های جدید از سری J علاوه بر سخت افزار داخلی متفاوت، نمایشگرهای متفاوتی هم دارند.گلکسی جی ۵ (SM-J500F)، نمایشگر ۵ اینچی ال سی دی اچ دی، پردازنده چهارهسته ای اسنپدراگون ۴۱۰ با سرعت ۱٫۲ گیگاهرتز، رم ۱٫۵ گیگابایتی و ۸ گیگابایت حافظه داخلی دارد و درگاه کارت MicroSD نیز روی آن گنجانده شده. همچنین یک باتری ۲۶۰۰ میلی آمپری برای آن در نظر گرفته شده. دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسل و دوربین جلو ۵ مگاپیکسل خواهد بود.

در سوی دیگر، گلکسی جی ۷ (SM-J700F) نمایشگری مشابه اما ۵٫۵ اینچی دارد. پردازنده هشت هسته ای آن سرعتی بین ۱٫۲ تا ۱٫۵ گیگاهرتز دارد و نام آن Marvel PXA1936 است. ۱٫۵ گیگابایت رم، ۴ یا ۸ گیگابایت حافظه داخلی، درگاه MicroSD و باتری ۳ هزار میلی آمپری از دیگر مشخصات دستگاه هستند. هر دو دوربین گلکسی جی ۷ مشابه گلکسی جی ۵ است. البته این امکان هم وجود دارد که دوربین جلو برای هر دو دستگاه به ۸ مگاپیکسل هم افزایش یابد.

جی ۵ ضخامتی معادل ۸٫۵ میلی متر و وزنی برابر با ۱۴۹ گرم دارد در حالی که این دو عدد برای برادر بزرگتر، معادل ۷٫۹ میلی متر و ۱۷۰ گرم است. هر دو دستگاه از اندروید ۵٫۱ آبنبات چوبی بهره می برند و از ۴G LTE پشتیبانی به عمل می آورند.هنوز در مورد جنس بدنه آن ها صحبتی به میان نیامده اما اگر بحث ارزان قیمت بودن سری J باشد، احتمالا این دو تلفن هم به مانند J1 تمام پلاستیکی باشند. J1 اوایل امسال منتشر شده و احتمال می رود که به این زودی ها خبر از معرفی J5 و J7 به صورت رسمی نباشد.

برچسب‌ها:, ,

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.