۰

سامسونگ رسما Galaxy Tab E را معرفی کرد

بازدید 1239

سامسونگ رسما Galaxy Tab E را معرفی کرد

کمپانی سامسونگ امروز رسما Galaxy Tab E (با شماره مدل SM-T560) را معرفی کرد؛ یک تبلت اندرویدی جدید که قیمت زیادی ندارد اما امکانات بسیار خوبی را به کاربرانش عرضه می کند.این محصول که در تایوان رونمایی شد، ۸ میلی متر ضخامت و ۴۹۰ گرم وزن دارد و یک نمایشگر ۹٫۶ اینچی TFT با رزلوشن ۸۰۰ در ۱۲۸۰ پیکسل برایش در نظر گرفته شده. برای اطلاع از سایر مشخصات تبلت جدید سامسونگ با دیجیاتو همراه باشید.

Tab E دارای یک چیپست چهار هسته ای ۱٫۳ گیگاهرتزی است که احتمال می رود Spreadtrum SC7730SE باشد، هرچند که سامسونگ هنوز این مساله را تایید نکرده.

اپلیکیشن های آفیس مایکروسافت از قبل روی تبلت جدید سامسونگ که قطعا همراه با نسخه کیت کت اندروید عرضه می گردد، نصب شده اند. یک دوربین جلویی ۲ مگاپیکسلی، دوربین اصلی ۵ مگاپیکسلی، ۱٫۵ گیگابایت رم، ۸ گیگابایت حافظه داخلی و همچنین پشتیبانی از کارت حافظه میکرو اس دی، دیگر قابلیت های مهم این دستگاه را تشکیل می دهند.

دستگاه مورد بحث همچنین دارای یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است که با در نظر گرفتن سایر امکانات آن، انتظار می رود عمر مناسبی داشته باشد.

Tab E SM-T560 صرفا از استاندارد وای فای پشتیبانی می کند اما پیش بینی می شود که کمپانی سازنده مدل دیگری از آن با نام Galaxy Tab E SM-T561 را که از استاندارد ۳G پشتیبانی خواهد کرد رونمایی نماید.

قرار است که این محصول به زودی به اغلب بازارهای دنیا راه پیدا کند اما فعلا هیچگونه اطلاعاتی در این رابطه در دست نیست و باید کمی صبور بود.

Samsung-Galaxy-Tab-E-SM-T560 (1)

Samsung-Galaxy-Tab-E-SM-T560 (2)

Samsung-Galaxy-Tab-E-SM-T560 (3)

Samsung-Galaxy-Tab-E-SM-T560 (4)

Samsung-Galaxy-Tab-E-SM-T560

برچسب‌ها:,

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.