۰

محصول جدید تی پی لینک معرفی شد؛ TP-LINK Archer MR200

بازدید 4319

روترArcherMR200جدیدترین محصول از خانوادهTP-LINKاست. این روتر دارای ۴ ورودی اترنت است که یکی از آن‌ هاLAN/WANاست تا بتوان از طریق کابل شبکه، مودم ADSL یا هر نوع اینترنت دیگری که در دسترس باشد را به این روتر متصل کرده و برای دیگر ابزارها به اشتراک گذاشت.

Archer-mr200-2-710x434

از طریق ۳ درگاه دیگر اترنت نیز می ‌توان لپ ‌تاپ، کامپیوتر و یا دیگر ابزارهای سازگار با شبکه ‌ی سیمی را به شبکه ‌ی داخلی متصل کرد. ابزارهای دیگر شامل تلفن هوشمند، تبلت، لپ‌ تاپ، تلویزیون هوشمند، کنسول های بازی و سایر ابزارهای هوشمند نیز به سادگی از طریق شبکه‌ی وای – فای به روتر متصل شده و به این ترتیب می‌ توان چندین ابزار را از طریق شبکه‌ی سیمی و بی‌سیم به یکدیگر متصل کرده و اینترنت را بین آن ‌ها به اشتراک گذاشت.

اما آنچه که  Archer MR200را از روترهای دیگر متمایز می‌کند، وجود یک درگاه سیم کارت است که شبکه ۳G و ۴G را پشتیبانی می‌کند. به این ترتیب نه تنها می‌توان با این روتر، اینترنت ADSL یا انواع دیگر اینترنت را به اشتراک گذاشت، بلکه می‌توان سیم‌کارت به آن متصل کرده و اینترنت ۳G یا ۴G را بین ابزارهای بی ‌سیم و سیمی اشتراک گذاری کرد.

اگر  از اینترنت  ADSL یا هر نوع اینترنت ثابت دیگری استفاده میکنید اما می ‌خواهید تا در مواقع اضطراری و در صورتی که اینترنت اصلی شما قطع شد بتوانید به شبکه‌ ی جهانی متصل باقی بمانید، می‌توانید سیم ‌کارت را در روتر خود قرار داده و وقتی اینترنت قطع شد به شبکه‌ی ۴G متصل شوید.

این روتر از فناوری شبکه‌ پرسرعت AC پشتیبانی می‌کند و قادر است تا اطلاعات را در فرکانس ۲.۴ گیگاهرتز با سرعت ۳۰۰ مگابیت بر ثانیه در دانلود و با سرعت ۵۴ مگابیت بر ثانیه آپلود کند که برای استفاده در شرکت‌ های کوچک یا خانه مناسب است.

 درحال حاضر Archer MR200 با ۲۰۰ هزار تومان تخفیف و باقیمت ۴۰۰ هزار تومان به همراه یک سیم کارت رایگان بر روی سایت دی جی کالا قابل خریداری است.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.