۰

با pavlok عادات بد خود را ترک کنید

بازدید 1145

در حالی که تعداد بسیاری از دستگاه‌های پوشیدنی در تلاش هستند کیفیت بدن افراد را افزایش دهند، ابزاری به نام Pavlok می‌خواهد پا را یک قدم فراتر بگذارد. این دستگاه قصد دارد با ایجاد یک شوک به فرد حمل کننده خود عادات بد را از وی دور نگاه دارد. پاولاک را می‌توان به شکل دستبند استفاده کرد و یا بر روی هر نقطه از بدن قرار داد.اگر از انواع عادات بد رنج می‌برید، دستگاه پوشیدنی پاولاک ظاهرا بهترین درمان برای شما خواهد بود. این دستگاه بدعنق در مراحل ابتدایی ترک عادت با شوک‌های الکتریکی شما را از انجام هر گونه عادت بدی منع خواهد کرد!

f440ff73ba03929b79e1b5438b059f1d-original

ایده پاولاک علاوه بر سادگی، بسیار جدی است. وقتی که کاربری تصمیم به استفاده از پاولاک می‌گیرد، اپلیکیشنی در اختیار وی قرار می‌گیرد که می‌تواند عادات بد خود را در آن انتخاب کند. با فعال سازی این سیستم، دستگاه در هنگام انجام یکی از عادات بد یا بوق بلندی می‌کشد، یا می‌لرزد و یا با یک شوک به فرد هشدار می‌دهد. تیم تولیدکننده این پلتفرم اعتقاد دارد که با پاولاک شانس شما برای ترک عادت به ۸۰ درصد خواهد رسید.

pavlokprotolead

کمپانی سازنده، تعدادی از عادات بد را از پیش در اپلیکیشن پاولاک قرار داده است؛ عاداتی چون تلف کردن وقت، نشستن برای مدتی بسیار طولانی، رفتن به رستوران‌های تولیدکننده فست فود و یا زدن دکمه “چرت زدن” وقتی که آلارم ساعت خواب شما خاموش می‌شود!

پاولاک به گفته سازندگانش در بطن خود ردگیری فعالیت‌های شما را بر عهده خواهد گرفت. در داخل آن سرعت سنج‌هایی قرار داده شده که می‌تواند تعداد قدم‌ها، فعالیت‌ها و الگوی خواب شما را سنجش و ثبت کند. البته اگرچه ویژگی ایجاد شوک بدترین تنبیه آن است، اما به مرور دستگاه از روش‌های ملایم‌تری چون ایجاد لرزش، صدا و چراغ LED برای هشدار افراد استفاده می‌کند.

povlok-2

پاولاک می‌تواند با استفاده از بلوتوث ورژن چهار به اسمارت فون های اندرویدی و آیفون متصل شود. کمپانی سازنده API اختصاصی این پلتفرم را نیز منتشر کرده تا برنامه نویسان بتوانند به توسعه هرچه بیشتر آن کمک کنند.

هدف ابتدایی این شرکت برای تولید انبوه ۵۰ هزار دلار بود که پس از یک ماه آغاز کمپین در اندیگوگو، این مبلغ به ۱۰۰ هزار دلار رسیده است. عمده دلیل جذب چنین مبلغی به واسطه تبلیغات گسترده ای است که در رسانه‌های جمعی از جمله تلویزیون برای این محصول شده است. فقط برای نمونه می‌توان به معرفی آن در دو برنامه تلویزیونی بسیار پربیننده، تونایت شو با جیمی فالون و برنامه کولبرت ریپورت اشاره کرد.

قیمت نهایی این محصول بین  ۱۴۹ تا ۱۵۰ دلار اعلام شده و اگر همه چیز به خوبی پیش برود از آوریل ۲۰۱۵ به دست مشتریانش خواهد رسید.

منبع : Engadget

برچسب‌ها:, ,

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.