۰

عرضه نخستین مچ‌بند هوشمند لوکس جهان از سوی اینتل

بازدید 857

شرکت‌های فراوانی برای عرضه مچ‌بندها و دستبندهای هوشمند اقدام کرده‌اند ولی تمامی این محصولات، بیشتر جنبه دیجیتالی خود را حفظ کرده بودند و به جنبه‌های ظاهری این ابزار توجه کمتری می‌کردند ولی اینتل نخستین مچ‌بند هوشمند لوکس جهان را عرضه نمود که MICA نام دارد.

intel-MICA

این مچ‌بند هوشمند به یک نمایشگر یاقوت کبود مجهز است که در کنار آن چند سنگ قیمتی نیز برای تزئین این مچ‌بند هوشمند به کار گرفته شده است و طراحی ظاهری آن در نخستین نگاه تقریبا محال است شما را به یاد یک مچ‌بند هوشمند بیندازد و ممکن است فکر کنید تا با یک دستبند لوکس زنانه روبرو هستید.

این مچ‌بند قرار است در مراکز فروش ابزارهای لوکس نیویورک در کشور ایالات‌متحده آمریکا به فروش برسد و خبری از فروش آن در مراکز عادی فروش فناور‌ی‌های دیجیتالی نیست. نام این مچ‌بند هوشمند از حروف اول عبارت «My Intelligent Communication Accessory» تشکیل ‌شده است که این عبارت به معنی «لوازم جانبی ارتباطی هوشمند من» است.

البته این محصول را نمی‌توان تنها محصولی دانست که در این رده به بازار عرضه خواهد شد زیرا علاوه بر آن یک گردنبند استیل ویژه با نام Misfit Bloom عرضه شده است که دارای سیستم‌های کنترل فعالیت‌های فیزیکی است و با قیمت ۸۰ دلار به مخاطبین عرضه می‌شود. علاوه بر این نیز یک انگشتر لوکس هوشمند نیز با قیمت ۱۹۵ دلار عرضه شده است که با کمک سیستم‌های نوری و ایجاد لرزش خواهد توانست تا نوتیفیکیشن‌های تلفن همراه شما را به شما اطلاع بدهد.

این سه محصول، با هدف قرار دادن مخاطبین مونث، به بازار عرضه شده است و نمی‌توان انتظار داشت که آقایان به سراغ خرید این ابزار بروند ولی مخاطبینی که فناوری‌های دیجیتالی برای آن‌ها از ارزش کمتری نسبت به ابزارهای لوکس برخوردار است نیز ممکن است به این محصول جذب شوند و این امر می‌تواند بازار جدیدی را برای فناوری‌های پوشیدنی به ارمغان بیاورد.

مچ‌بند هوشمند MICA توسط شرکت اینتل مهندسی شده است و قرار است تا در تعطیلات پایان سال جاری میلادی به بازار عرضه شود ولی هنوز قیمت دقیق آن مشخص نشده است و تنها قرار است تا قیمت این ابزار در بازه کمتر از ۱۰۰۰ دلار باشد.

ازجمله خدماتی که این مچ‌بند هوشمند به کاربران خود ارائه می‌کند می‌توان به مواردی مانند دریافت نوتیفیکیشن، پیام کوتاه، استفاده از تقویم، سیستم یادآوری قرارهای ملاقات، زنگ هشدار و درنهایت نیز ارسال نوتیفیکیشن به‌طور مستقیم از طریق این مچ‌بند اشاره نمود. سیستم‌ ارتباطی این محصول قرار است تا از شبکه اینترنتی ۳G پشتیبانی کند و به‌این‌ترتیب می‌توان حتی بدون نیاز به متصل کردن آن به تلفن همراه هوشمند نیز از آن استفاده نمود. شارژ این مچ‌بند نیز با کمک کابل‌های USB انجام خواهد شد.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.