۰

ویرایش حرفه ای تصاویر با قابلیت هایی ویژه با اپلیکیشن Fhotoroom

بازدید 908

Fhotoroom-1

اگر از کاربران سیستم عامل ویندوزفون باشید، به احتمال زیاد نام Fhotoroom به گوشتان خورده؛ اپلیکیشن ویرایش تصاویری که با داشتن ابزارهایی کامل و شبکه اجتماعی قدرتمند، جز پرطرفداراترین ویرایشگرهای عکس سیستم عامل یادشده است.نسخه ویندوزفون اپ Fhotoroom به تازگی با امکاناتی تازه بروزرسانی شده، از این رو بر آن شدیم که به معرفی آن و قابلیت های کاربردی اش در زمینه عکاسی و ویرایش تصویر بپردازیم.

به Fhotoroom می توان از طریق دو سیستم عامل ویندوزفون و iOS دسترسی داشت، و عملا تفاوت چندانی میان این دو نسخه نخواهید دید. امکانات اپ مذکور را می توان در چهار بخش بررسی کرد: ابزارهای ویرایشی، قالب های آماده، ابزارهای عکاسی و شبکه اجتماعی.

Fhotoroom 2

در بخش ویرایش تصویر، ابزارهای خوبی در اختیار کاربر قرار گرفته که از جمله آنها می توان به ویرایش تصاویر با رزولوشن بالا (تا ۲۲ مگاپیکسل)، ۱۸ فیلتر قابل تنظیم و ابزارهای حرفه ای ویرایشی همچون HDR، دابل اکسپوژر، ترمیم کننده نویز، تصحیح کننده لنز و چند مورد افکت متفاوت همچون TinyPlanets و Chromatic اشاره نمود.برای زینت بخشی به تصاویر و دادن یک تم منحصر به فرد به آن، می توانید از میان ۲۸ استایل یا افکت از پیش آماده شده، یکی را برگزینید و آن را به دلخواه خود دستکاری کنید. تعداد قابل توجهی فریم، افکت های Vignette و افکت های نورپردازی قابل تغییر را نیز در میان ابزارهای Fhotoroom خواهید یافت.

Fhotoroom به غیر از ویرایش تصاویر، یک اپ عکاسی خوب هم هست. در آن قادرید پیش از گرفتن عکس، تصویر را روی درجه اکسپوژر مناسب تنظیم کرده و از امکاناتی همچون عکاسی در حالت ماکرو، منظره و پورتره و تنظیم تایمر برای گرفتن سلفی استفاده کنید.شبکه اجتماعی Fhotoroom هم جزء نقاط قوت آنند که در آن می توان با ساخت یک حساب کاربری، تصاویر را با افراد علاقه مند به عکاسی در این شبکه به اشتراک گذاشت و از نظرات افراد مختلف در موردشان بهره جست.پس از ویرایش، می توان تصاویر را مستقیما در شبکه های اجتماعی دیگر همچون فیسبوک و توئیتر به اشتراک گذاشت یا این که آن را در فضای ابری وان‌درایو ذخیره نمود. توصیه می کنیم حتما این ویرایشگر تصاویر حرفه ای را در موبایل های ویندوزفونی تان امتحان کنید.

  • Fhotoroom

  • قیمت : رایگان

  • سازنده : .Supporting Computers Inc

  • سیستم عامل : iOS و ویندوزفون

  • حجم : ۱۳٫۹ / ۱۵ مگابایت

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.